6

6 Het is belangrijk dat de continuïteit voor klanten en collega's geborgd is. CONTINUïTEIT BORGEN Kees geeft aan dat hij het bij de verkoop belangrijk vond dat de continuïteit voor klanten en collega’s geborgd zou zijn. ‘Groei van binnenuit was daarom voor mij de beste optie. Nesia werkt intussen zes jaar bij Advante en heeft de afgelopen jaren bewezen dat zij het Advante DNA bezit. De overname door Nesia is wat mij betreft ook passend bij onze duurzaamheidsfilosofie.’ ‘Alhoewel ik het Advante DNA bezit, ben ik ervan overtuigd dat het Advante merk voornamelijk bepaald wordt door de adviseurs, zij komen tenslotte bij onze klanten over de vloer’, vult Nesia aan. ‘Ik ga verder met vertrouwen in het team en dezelfde kernwaarden op relatie, duurzaamheid en maatschappelijke impact. Het team maakt ons bedrijf.’ Die instelling gold ook tijdens de overname. ‘Ik had het volle vertrouwen van Kees nodig om het waar te maken en dat heb ik gekregen. Samen hebben we tijdens de overname ook onze kernwaarden terug zien komen: wederkerigheid, kansen zien & benutten en samen zoeken naar creatieve mogelijkheden.’ En niet te vergeten: creativiteit en plezier. ‘ We weten elke spannende stap als een uitdaging te zien.’ Typisch Advante – verrassend anders!

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication