18

Sfeer en beleving Sf Eventmarketing, experience marketing of live communicatie. Hoe je het ook noemt, het strategisch inzetten van evenementen als extra marketingtool is niet meer weg te denken in een marketingcommunicatietraject. De kracht van live ontmoetingen ligt in de interactie met uw doelgroep: het menselijke contact naast alle digitale kanalen. Door ventmarketing op de juiste manier in te zetten, wordt de mogelijkheid gecreëerd om nieuwe verbindingen te leggen en de bestaande relatie tussen uw organisatie en de doelgroep te versterken. de inte conta ven zett om bes de De impact van evenementen gaat verder dan relatiemanagement. Door het samenbrengen van boeren en agribusiness worden ervaringen gecreëerd. Een meerwaarde in de vorm van persoonlijke ontwikkeling en het opdoen van kennis, wat leidt tot nieuwe inzichten, frisse ideeën en innovatie De ve he agri Een m tot nieu Susette ten Hulscher Event Coördinator +31 (0) 314 - 756 317 +31 (0)6 - 103 763 67 susette@agrio.nl 18 voor alle betrokken partijen. Belangrijke redenen voor Agrio om veel uiteenlopende evenementen te organiseren, samen met diverse partners. Zij beschikken immers over informatieve en specialistische kennis. Elke sector komt aan bod, van Pig Business thema-avonden tot Regiodagen Melkvee en van het Pluimvee Symposium tot TopKuil competities. Tijdens deze evenementen hebben partners de mogelijkheid om innovaties te presenteren en de doelgroep te stimuleren, te inspireren en praktische tips te geven. Zo komt u tijdens het evenement met (potentiële) klanten in dialoog en kunt u meningen en ideeën uitwisselen over ontwikkelingen en producten. Evenementen kunnen vanuit verschillende strategieën worden georganiseerd en zijn voor ons altijd maatwerk. Wij bekijken voor ieder evenement welke partners passen bij de doelstellingen en wat de beoogde doelgroep is. We combineren een duidelijk omschreven doelstelling, boodschap en doelgroep met waardevolle en relevante content binnen het marketing- en communicatietraject. Op die manier ontstaan de krachtigste momenten om merken te laden, als aanjager binnen het traject of als startpunt van een crossmediale campagne.

19 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication