5

wel snel in op vragen en ontwikkelingen vanuit de markt. Dat kan ook, omdat de lijnen bij ons kort zijn. Trots ben ik ook op het feit dat wij dit jaar opnieuw journalistiek zijn onderscheiden, met de Bronzen Greep ditmaal. Wat ons betreft is zo’n onderscheiding die direct met inhoudelijke kwaliteit te maken heeft aanzienlijk waardevoller dan hoge scores in (vaak suggestieve) onderzoeken naar het mediagedrag van agrariërs, die met serieuze wetenschappelijke methodes minder te maken hebben dan met commerciële sturing. In deze tijden van ‘fake news’ zijn onze media relevanter dan ooit. Ze hebben betekenis. We maken ze met passie en verantwoordelijkheidszin en willen er boeren mee vooruit helpen. De boer consumeert gedurende de dag op allerlei manieren informatie en gebruikt hiervoor verschillende devices. Hij verwacht ook dat de gewenste en actuele informatie via het juiste device binnenkomt. Dit vereist inzicht in zijn beweegredenen. Achter de schermen werken we hard aan data-driven marketing. Een complex proces van verzamelen, samenbrengen, analyseren en inzetten van data en content die uiteindelijk eindeloze mogelijkheden biedt. Een soort Pokon voor precisiemarketing. Ik geloof in de kracht van betrokkenheid. Betrokkenheid van medewerkers, klanten en boeren. Of u nu een merk wilt uitbouwen, een product of dienst wilt introduceren of content nodig hebt, wij zetten er onze tanden in. We zoeken altijd de slimste manier, binnen het gegeven budget. Relaties waarderen Agrio dan ook als sparringpartner. De diverse ontwikkelingen, zoals uitgebreid geschetst in deze Mediagids, laten zien hoe betrokken en actief Agrio is. Hoe wij meebewegen en het verschil maken. Ben van Uhm, uitgever 5

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication