51

Content + Data van lezers naar leads (AAD, zie ook pagina 52) al over ruim 54.000 actuele adressen, waaronder nagenoeg alle Nederlandse boeren, met hun bedrijfsspecifi eke kenmerken. Deze kenmerken geven samen met gedragsdata een integraal klantbeeld. Zo weten we waar boeren in verschillende vakgebieden in geïnteresseerd zijn. Hierdoor kunnen we lezers gericht selecteren en van hoogwaardige vakinformatie voorzien, maar ook partners met geïnteresseerde boeren verbinden. Onze media zijn op verschillende manieren in te zetten om in contact te komen met geïnteresseerde boeren. Een succesvolle propositie is die van contentmarketing in de vorm van een kennispartnerschap. Binnen deze aanpak is het ook mogelijk om structureel en gericht kwalitatieve leads te genereren door middel van lead nurturing via content en selectieve campagnes. Ook evenementen, e-mailcampagnes en whitepapers zijn beproefde manieren om leads te genereren. Naast bovenstaande voordelen van een data-gedreven marketing kan Agrio een betere service leveren via haar online en offl ine kanalen en blijvend toegevoegde waarde bieden aan lezers en adverteerders. Door de beschikbare data en onderscheidende content ontstaan er mooie, nieuwe verbindingen waar ook adverteerders van kunnen profi teren. Meer en meetbare resultaten boeken met contentmarketing? Of specifi eke en kwalitatieve leads genereren op basis van content? Agrio denkt graag mee en streeft altijd naar het beste resultaat. 51

52 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication