61

Print Bij meerdere banners in eenzelfde stijl hanteert Agrio staffelprijzen. Voor het ontwikkelen van bannermateriaal voor externe websites hanteren wij andere tarieven. Informeer bij uw mediaadviseur. Banners worden inhoudelijk beoordeeld door Agrio. Indien banners als aanstootgevend of te complex worden beschouwd, kan Agrio deze content weigeren. De 'user experience' van de bezoekers van onze websites staat altijd voorop. Rapportages U ontvangt na een ingezette campagne een rapportage van de prestaties van de online uitingen. In deze rapportage staan de bezoekersaantallen van de desbetreffende sectorwebsites en de nieuwsbriefontvangers van de sectornieuwsbrieven van Agrio. Daarnaast rapporteren wij de scores van de ingezette online uitingen; aantal paginaweergaven, gemiddelde tijd op de pagina, aantal impressies, clicks en clickrate. De statistieken worden gegenereerd uit Google Analytics, Ternair en DoubleClick for publishers by Google. Ga naar banners.agrio.nl voor alle mogelijke online uitingen bij Agrio. Digitaal aanleveren Verzend uw bestanden altijd o.v.v. programma, versie en print. Digitaal reproductiemateriaal dient druk- of paginagereed te zijn. Bestand Programma’s Specificaties Certified PDF. Voor technische informatie en settings verwijzen wij naar uw media -adviseur InDesign CC (opmaak), llustrator (EPS), Photoshop (TIF), Word (uitsluitend tekst) Fonts en illustraties altijd bijleveren, beeld minimaal 300 DPI, EPS of TIF in CMYK, UCR waarde maximaal 260% Deelmaterialen Deelmateriaal (teksten, logo’s en beelden) dient altijd als losse bestanden aangeleverd te worden in één van de volgende bestandsformaten: Advertentieteksten Foto’s Logo’s en illustraties Overige bestanden .TXT, .DOC of .DOCX .JPEG of .TIF .EPS of .PDF .PDF Aanlevering Bij voorkeur ontvangen wij uw bestanden via één van de onderstaande mogelijkheden: Mail bijlagen tot 8 MB WeTransfer Dropbox Google Drive FTP-server bestanden tot 2 GB bestanden tot 2 GB bestanden tot 15 GB maximum afhankelijk van uw eigen FTP-server

62 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication