Cover

Hoe meet je de Return Of Events (ROE)? Kun je return of events eigenlijk meten? Ja, dat kan! Emotietelling Jubilerende ‘Ons van Oers’: gewoon bijzonder en bijzonder gewoon Directeur Sander Collé van Van Oers blikt samen met Roland Ernst terug op de jubileumactiviteiten. Storytelling met méér emotie. Storytelling 2.0! Verbluff ender en indrukwekkender dan voorheen.

2 [Voorwoord Als ik vroeg in de ochtend in de tuin met een kop koffi e in mijn hand de laptop open, denk ik terug aan het afgelopen half jaar. We hebben weer heel gave evenementen mogen organiseren! Met de eerste zonnestralen in mijn gezicht en de frisse ochtendbries door mijn haren besef ik nog iets. Steeds vaker zijn we naast organisator ook sparringpartner en adviseur in communicatiestrategieën. Een rol die een glimlach op mijn gezicht tovert. Het voelt alsof we een nieuwe jas aan hebben, en die jas zit als gegoten. Dat enthousiasmeert en maakt trots. Trots leg ik de eerste drukproeven naast me neer. Het magazine bevat topics, waar menig ondernemer zich in deze tijd mee bezighoudt, trends en persoonlijke verhalen. Voor de inhoud van het [BE]LEEF -magazine hebben we ons laten inspireren en enthousiasmeren door de vele gesprekken in de markt in de afgelopen maanden. Ik hoop van harte dat dit magazine jou net zo inspireert en net zo enthousiast maakt! [

3 [Inhoudsopgave] 2] VOORWOORD 4] EMOTIETELLING 8] HOE KUN JE EVENTS INZETTEN VOOR BRAND ACTIVATION? 10] WIE ZIJN DE BEDENKERS VAN BELEVING? 6] JUBILEREND ‘ONS VAN OERS’ 16] VROEGÛÛÛR 12] HOE MEET JE RETURN OF EVENTS (ROE)? 14] #TEAMWORK

4 [ Emotietelling; Storytelling 2.0.] ‘vertel je verhaal met méér emotie’ Storytelling is een veelgebruikte tool om betrokkenheid en loyaliteit te vergroten. Maar om je te onderscheiden moet je je blijven ontwikkelen. In onze ogen is de tijd aangebroken om storytelling naar een hoger plan te trekken.

5

[ 6 ‘Ons Van Oers’ maakt vrienden voor het leven ] Van links naar rechts: sander colle en Roland Ernst.

7 Jubilerende ‘Ons van Oers’: gewoon bijzonder en bijzonder gewoon. Een goed concept in combinatie met een doordacht communicatietraject kunnen verwachtingen overtreff en. Lees het in het interview tussen Sander Collé (directeur Van Oers) & Roland Ernst (directeur Arjan van Dijk Groep) hoe we dit hebben aangepakt. k “iedereen wilde bij de huisvriend zijn”. ‘‘ja, dat was een mooi moment’’.

8 [ Hoe kun je events inzetten voor brand activation? Wil je brand activation succesvol inzetten? Kijk in de spiegel; dan zie je het antwoord! Het is steeds moeilijker om je te onderscheiden binnen de merkenmassa van tegenwoordig. De oplossing? In onze ogen zijn aandacht en persoonlijke ontmoetingen de groeimarkten van de toekomst. Meer weten over onze ideeën hierover? Lees verder. ]

9 ‘Aandacht’ is de groeimarkt van de toekomst. JIJ bent de sleutel tot succes!

10 [ HOOFDKOP Wie zijn de Bedenkers van Beleving? [

11 In deze video laten we jullie kennismaken met één van onze Bedenkers van Beleving. We volgen een projectmanager een dag lang tijdens al haar werkzaamheden. In de eerste video uit de reeks van ‘Een dag uit het leven van een Bedenker van Beleving’ volgen we Linda Voermans. Linda is 25 jaren jong en is al ruim drie jaar werkzaam als Bedenker van Beleving. Linda: ‘Bij het bedenken van een concept voor een evenement is het geweldig om ‘ja’ te kunnen zeggen op de vraag: ‘kan dit wel uitgevoerd worden?’ Volg een dag uit het leven van een vrouw voor wie de de kracht van verbeelding en creativiteit geen grenzen kent. Enjoy!

12 [ Hoe meet je de Return Of Events (ROE)? Kun je return of events eigenlijk meten? Ja, dat kan! Veel (event-) managers zijn doordrongen van het belang van Return Of Investment (ROI). Maar hoe pas je Return Of Events (ROE) toe? Onder andere de nieuwe technologie kan je hier een handje bij helpen. Het integreren, koppelen en automatiseren van technologische oplossingen kan jou als organisator veel inzichten geven. Weten hoe jij het resultaat van jouw event kunt meten? Lees dan snel verder! ]

13

14 “We gaan verhalen vertellen en belevingen creЁren, waarvan mensen zeggen: ‘Dat wil ik mee maken!”.

15 [ #teamwork #Het stimuleren van creativiteit ] Creativiteit is een belangrijk onderdeel van ons DNA. Creativiteit maakt je een ‘Bedenker van Beleving’ en is een belangrijke bouwsteen van ons team. Creativiteit zit weliswaar in onze genen, maar dient wel gevoed te worden. Blogs, het bezoeken van trendy hotspots, maar ook ontmoetingen met bijzondere en inspirerende personen kunnen de voedingsbodem zijn voor de mooiste ideeЁn. Onlangs spraken wij zo'n inspirator, de creative chef. Wil je weten hoe wij onze creativiteit stimuleren en hoe de ontmoeting van de creative chef was?

16 [ Vroeguuurr ] Om constant voor te blijven op je concurrenten, moet je er als ondernemer voor zorgen dat je je voortdurend blijft ontwikkelen. En ontwikkelen betekent soms ook even stilstaan, om te kijken waar je nu staat en terugblikken op de successen uit het verleden. Wij kijken graag even met je terug naar één van onze succesverhalen. We nemen je mee terug naar het jaar 2007, naar een regenachtige dag waar we 7000 gasten hebben zien stralen. #maakhetmee! > > >

17 Colofon [BE]leef www.arjanvandijk.nl arjan van dijk bv Wernhoutseweg 181-183, 4884 MC Wernhout Telefoon: 0162-587.500 E-mail: info@arjanvandijk.nl Met dank aan Van Oers Accountancy & Advies Linda Voermans Randy Klijs Jasper Udink ten Cate Capgemini Nederland Redactie Jan Jacobs Tekstbureau Ilona Bal Maartje Thompson Fotografie Nico Alsemgeest Vormgeving Brian Boot ‘‘Na afloop waren niet alleen Capgemini en haar medewerkers trots op elkaar... Bij onze medewerkers stond het kippenvel op de armen.’’

#MAAK hETMEE download ons volledige magazine hier!r! Wernhoutseweg 181-183 4884 MC Wernhout 0162.58.75.00 arjanvandijk.nl info@arjanvandijk.nl

1 Online Touch

Index

  1. 1
  2. Inhoudsopgave
  3. 3
  4. Emotietelling
  5. 5
  6. Van Oers
  7. 7
  8. Brand activation
  9. 9
  10. Bedenkers van Beleving
  11. 11
  12. ROE
  13. 13
  14. #teamwork
  15. 15
  16. Vroeger
  17. 17
  18. Download
Home


You need flash player to view this online publication