Jaar v erslag Neder lands Brandweer or kest | 2017/2018 DUTCH MILITARY MARCHES TIJDENS TAPTOE PUTTEN Op zaterdag 16 juni mochten we voor de derde keer dit jaar onze show ‘ The Dutch Military Marches ’ opvoeren, ditmaal tijdens Taptoe Putten. Het was een avond met een lekker zonnetje, drie volle tribunes en vijf orkesten met totaal verschillende shows. Nadat ESKA Bemmel hun show had opgevoerd, was de beurt aan ons. Al spelend betraden we het taptoeveld op ‘Mars van de 41e Lichte Brigade’. Voordat we het wisten was onze show alweer klaar. Als je zelf op het veld staat gaat de tijd toch altijd heel snel. Na onze show konden we gaan genieten van de andere korpsen die hun show opvoe rden . Voo r ons stond alleen de finale nog op het programma, waar we met alle korpsen samen een paar stukken mochten spelen. Het blijft toch altijd een machtig gevoel om met meer dan 150 muz i kanten op het veld te staan. Na afloop was er natuurlijk ook nog tijd voor gezelligheid en een drankje. 23