3

EDITORIAL # 3 EDITORIAL Achter de façade V an mijn Europese collega’s krijg ik vaak complimenten over onze Nederlandse architectuur. Mooie vormgeving, met vaak een gewaagd ontwerp. Zij weten dit omdat wij graag onze trots delen; bouwwerken waarin de door ons geproduceerde materialen zijn verwerkt. Esthetica is dus niet alleen zichtbaar, maar ook deelbaar. Voor onze producten is dat vaak wat lastiger, die deelbaarheid. Ze gaan vaak achter deze ‘gebouw façade’ schuil en worden aan het oog onttrokken. Als producent van onder meer EPDM en BUTYL afdichtingen zijn wij met onze merken al meer dan vijf decennia actief op de Europese markt. Onze producten zijn dan ook vaak verborgen achter die esthetische gevel of onder dat mooie begroeide dak. Maar het zijn al wel meer dan 50 jaar de “bewakers” van de lucht- en waterafdichting van een gebouwschil. U kunt zich dan vast wel voorstellen dat ook wij wel eens zichtbaar, tastbaar en benaderbaar voor u willen zijn. Bij elk mooi verhaal en fantastisch project, hoort ook een gezicht. In ons geval een CARLISLE® CM Europe gezicht. Onze Amerikaanse collega's noemen dit 'Get the CARLISLE® Experience'. Onder het motto van “Ervaar het CARLISLE®-verschil!”, presenteren wij u graag een aantal van onze buitengewone referenties, onconventionele oplossingen en speciale verbindingen. Ervaar de wereld die achter de façade schuilgaat. Het is mij een genoegen deze Blackprint aan u te mogen presenteren en ik wens u veel leesplezier! Jan Boerkamp Managing Director CARLISLE® Construction Materials B.V. Jan Boerkamp

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication