11

8.3 BEREIKBAARHEID DIENSTVERLENING De vlotte bereikbaarheid en de laagdrempeligheid van onze dienstverlening zal verder onze aandacht genieten. Voor diegenen die moeilijkheden ondervinden om onze kantoren te bereiken voorzien wij huisbezoeken via ons team dat hiervoor speciaal werd opgericht. Met grote frequentie worden mensen die minder mobiel zijn op hun vraag thuis geïnformeerd over onze dienstverlening. 8.4 GEZONDHEIDSZORG De afgelopen jaren werden diverse initiatieven genomen. Met medewerking en ondersteuning van LOGO Antwerpen en het provinciebestuur werden preventie-acties georganiseerd om ziekten te voorkomen of vroegtijdig op te sporen. Bijzondere aandacht zullen we blijven tonen voor initiatieven rond opvoedingsondersteuning en acties ter bevordering van de mentale en fysieke gezondheid van onze senioren. 8.5 ACTIVERING / TEWERKSTELLING Het is onze ambitie om de verschillende tewerkstellingsinitiatieven goed op mekaar af te stemmen en op die manier willen we via activering en tewerkstelling mensen terug een plaats bezorgen in onze maatschappij die hen leidt naar meer welzijn. 11

12 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication