Kunst & cultuur voor iedereen Cultuurparticipatie Maatschappelijke betrokkenheid vormde ook in 2017 een belangrijk uitgangspunt voor CKC & partners; wat ons betreft staat kunst & cultuur midden in de samenleving. Kunst & cultuur biedt mensen vaak niet alleen de mogelijkheid volwaardiger te participeren in de samenleving, maar ook de kans om te ontdekken wat men (nog) kan in plaats van focus op wat niet (meer) kan. Kwetsbare groepen die wij niet met generieke activiteiten kunnen bereiken, benaderen we graag met extra laagdrempelige activiteiten op het gebied van muziek, dans of techniek. We werken hiervoor intensief samen met maatschappelijke organisaties, meestal uit de sector zorg en welzijn. Voorbeelden van mooie samenwerkingsprojecten in 2017 zijn ‘Samen Nederlands Zingen’ met Stichting Piëzo en ‘Klaar voor de start’ met CGV, Propatria en Stichting Piëzo. Bijdrage bruis in de stad CKC & PARTNERS WAS IN 2017 BETROKKEN BIJ MEER DAN 140 CULTURELE ACTIVITEITEN DOOR HEEL ZOETERMEER 8