FINALISTEN

DRAGONS DEN PITCHERS 2016

Pascal Oosterik Bos en natuurbeheer "Ik heb een passie voor hout en bomen, ik hou van actief bezig zijn en ik word gelukkig van het uitvoeren van het vak boomverzorging " MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF Doordat het veelal om kleine projecten gaat is er een kleiner risico. Bij verhuur van een klimmer hanteer ik een uurtarief. Bij boomonderhoud wordt vaak alleen gedacht aan wat economisch het voordeligst is, in plaats van wat het duurzaamste is. Ik wil daar verandering in brengen door: • Algemene boomverzorging:De bomen die in Uw achtertuin staan en verwijderd of gesnoeid moeten worden. • Specialistisch klimwerk:Het verhuren van klimmers aan andere grote boomverzorgers binnen Europa. • Ecologisch boombeheer:Het integreren van een boom in het ecosysteem, dit gebeurt bij parken en landgoederen op plekken waar weinig bezoekers komen. • Verwerken van hout tot een duurzaam product: In plaats van het hout te verzagen tot brandhout, willen wij van zo veel mogelijk hout producten maken om zoveel mogelijk winst eruit te kunnen halen Mijn doelgroep bestaat uit mensen die bomen bezitten of van bomen houden. Daarbij in het bijzonder mensen die behoefte hebben aan eerlijke houtproducten

Daan Gruintjes Bos en natuurbeheer "Ruim een jaar geleden ben ik samen met een kameraad (nu collega) begonnen met tuinonderhoud. Een mooie onderhouden tuin biedt de mensen rust. We hebben bij mensen flyers door de deur gedaan. Hierin stond vermeld wie we zijn, wat we doen, en dat we graag hun tuin wilden onderhouden. We kregen al snel reacties en door goed werk te leveren kregen we al snel vaste klanten. Door mond tot mond reclame kregen we steeds meer tuinen. " MIJN VERDIENMODEL We onderscheiden ons van de concurrentie omdat we kwaliteit bieden voor een lage prijs. Voor het grootste gedeelte is ons verdienmodel gebaseerd op ons uurtarief. MIJN BEDRIJF Momenteel loopt het erg goed en hebben we elk weekend wel werk. Sterker nog, we hebben veel vaste tuinen. Wij bieden : • • • tuinonderhoud, tuin-renovatie en tuin-aanleg. We zorgen ervoor dat uw tuin netjes is of mooi is aangelegd zodat u tevreden bent. We beschikken dan ook over de juiste materialen. Mijn partner/ollega is Tim Nienhuis is ,net als ik, 20 jaar oud. Tim volgt een opleiding tot hovenier en heeft deze bijna afgesloten. Hij beschikt dus over veel vakkennis. We kunnen erg goed met elkaar samenwerken en gaan ook buiten het werk veel met elkaar om. Tim beschikt over veel planten- en vakkennis. Ik heb weer meer verstand van bomen en doe de boekhouding. Zo vullen we elkaar erg goed aan. Vooral ouderen en mensen die de tuin zelf niet meer kunnen onderhouden profiteren van ons bedrijf. Maar we zijn er ook voor mensen die geen tijd hebben de tuin te onderhouden wegens een druk leven. Er is zeker behoefte aan ons bedrijf . Mensen hebben een tuin en willen dat deze netjes is onderhouden. Want een mooie tuin biedt mensen rust.

David Essink Bos en natuurbeheer "Ik ben zelf jager en natuurbeheerder, zodoende eet ik geregeld wild.Wild is een zeer gezond en duurzaam stukje vlees. Om de Nederlandse consument ook de mogelijkheid te geven dit te eten heb ik ervoor gekozen dit bedrijf op te zetten." MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF Ik koop het vlees in bij een aantal Duitse jachtvelden, het vlees wordt door een Duitse slager gekeurd en verwerkt. Ik speel in op de vraag naar natuurlijk vlees, wild is immers het beste stuk scharrelvlees (Vlees van: Dam en edelhert, ree,wild zwijn en moeflon) dat er te krijgen is. De consument die graag een natuurlijk stukje vlees eet is dus mijn doelgroep.

Jan Willem Bolkenbaas en Wouter Nolsen Bos en natuurbeheer "We hebben voor dit bedrijf gekozen omdat W&W advies erg goed bij onze opleiding past. we hebben beide ook veel ervaring op het gebied van de bosbouw. Daarnaast spelen wij in op de trend dat organisaties en klanten liever niet meer met vast personeel willen werken. Wij kunnen als ZZP-ers in ons werkveld hiervan profiteren". ONS VERDIENMODEL ONS BEDRIJF Wij vragen een vast bedrag per opdracht. Dit is per opdracht verschillend en marktconform. Wij houden de bossen en natuurterreinen in Nederland instand. Wij zijn jong en vol passie. Door innoverend te zijn, zijn wij met ons bedrijf geschikt om grote klussen uit te voeren. Onze klanten zijn • Landgoederen • Terrein eigenaren • Natuur organisaties • Wegbeheerders • Provinciale overheden

Daphne Schouten Dier Gedrag en Ondernemen "Omdat ik graag eigen baas wil zijn en dit bedrijf ook daadwerkelijk wil gaan doorstarten, ben ik met deze onderneming gestart." POWER PAWS MIJN VERDIENMODEL Klanten kunnen losse wandelingen afnemen of een strippenkaart voor 10 of 20 wandelingen kopen. MIJN BEDRIJF "Stoere" rassen worden vaak geweigerd bij andere honden-uitlaatservices. Ik zorg ervoor dat deze honden lekker uitgelaten worden, zodat de baas met een gerust gevoel op het werk zit. Ik bied een uitlaatservice voor "stoere" rassen. Denk daarbij aan vecht-, en waakhonden zoals de pittbul en amerikaanse bulldog. Ik loop in kleine roedels één uur lang. Mijn klanten zijn: Hondeneigenaren van "stoere" hondenrassen, die zelf de tijd niet hebben om hun hond uit te laten. Werkende mensen of mensen met een beperking.

Paul Doomernik en Mike Vos Eco&Wildlife "Wij hebben altijd al een passie gehad voor planten die een bepaalde functie kunnen hebben voor de mens. Of het nu om medisch gebruik of om het genieten gaat, door onze kennis over de lokale flora toe te passen kunnen wij veel recepten maken voor bijvoorbeeld theeën die een geneeskrachtige functie hebben voor mensen. Op deze manier helpen wij onze klanten. " ONS VERDIENMODEL Wij verdienen aan het verkopen van onze producten; de wijnen, kruiden en aan de workshops. Wij zouden rond de €500,00 euro nodig hebben om ons verder te kunnen uitbreiden en onze productie en dus onze omzet te vergroten. Van dit geld kopen wij 5 extra gistingsvaten voor onze wijnen waarbij we 75 liter wijn meer kunnen produceren. Het bedrijf 'Buitengoed de Panoven' leent ons een stuk land waarop wij kruiden en bomen voor onze bessen mogen verbouwen. Met het overige geld laten wij vlierbomen en sleedoorn aanplanten ( dit gebied is het natuurlijk milieu voor deze soorten). ONS BEDRIJF Als mensen last hebben van lichte kwaaltjes zoals hoofdpijn, slapeloosheid, menstruatieklachten, maagklachten of zelfs lichte depressie grijpen mensen bijna altijd meteen naar medicijnen. Veel medicijnen bevatten stoffen die bijwerkingen veroorzaken en deze medicijnen zijn nog duur ook. De werkzame stoffen in de medicijnen komen uit planten van de natuur. Wij bieden daarom geneeskrachtige kruiden aan die gezet moeten worden als thee. Deze thee krijgen onze klanten als een kuur mee met instructies over hoe vaak ze de thee moeten drinken en waar ze aan moeten denken tijdens de kuur. Ook bieden wij unieke wijnen aan die naar eigen recept, biologisch en ecologisch verantwoord worden gemaakt. (Vlierbessenwijn, berkensapwijn, sleedoornwijn, mispelwijn, bloesemwijn ect.). Naast deze producten bieden wij ook workshops aan waarbij mensen zelf leren de natuur te zien als een groene apotheek en zo hun lichte kwalen zelf kunnen verhelpen zonder gelijk naar de medicijnen te hoeven grijpen. Onze doelgroep is de stadsmens die niet met de natuur in contact komt. Onder deze groep is de hype natuurlijk leven en gezonder leven momenteel erg sterk. Deze groep heeft een extra euro over voor een gezond en eerlijk product. Door op deze groep te focussen trekken we niet alleen mensen die homeopathisch zijn ingesteld aan, maar dus ook mensen die nog geen verstand hebben van deze zaken.

Leon Langhout Eco&Wildlife "Ik heb de laatste jaren veel vrijwilligerswerk gedaan en als mensen dat horen vragen ze vaak hoe ik dat voor elkaar krijg. Ze zeggen: "Leon, ik wil ook vrijwilligerswerk doen, maar bijna elke organisatie geeft aan dat ik minimaal een X aantal weken moet blijven, en dat kan ik gewoon niet. Ik heb een vaste baan, gezin, etc."Vrijwilligerswerk is een geweldige toevoeging aan je leven. Ik vind het zonde dat mensen tegen dit probleem aan lopen en dus wil ik daar iets aan doen!" MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF De eerste reis zal een proefreis zijn. Hier verdien ik niets aan, klanten betalen alleen de kosten van de reis en de excursies. De eerste 3 zomers zal ik maximaal 120 euro per reis verdienen. Dit om de kosten zo laag mogelijk te houden. Een volledige reis naar Kreta bereken ik als volgt: Kostprijs €900,- tot €1250 euro (afhankelijk van optie “slapen als vrijwilliger”. Bij deze optie wordt er geslapen op de camping bij de vrijwilligers van het project. Dit is een grote verlaging in kostprijs. Bij een reis van €900,- wordt de marge 20%. Prijs voor klant is €1080,Winst is €180,- per toerist / Groep van 8 = €1440,€1440,- minus kosten reisleider €900,- = €540,winst. Bij een bezetting van 5 personen ben ik “uit de kosten”. De kosten van de reisleider zijn op dat moment betaald, behalve het salaris. Ik ben zelf reisleider, dus persoon 6 tot en met 8 zijn voor mij pure winst. Ik bied reizen aan waarin vrijwilligerswerk centraal staat.Voorbeeld: Een 7-daagse reis naar Griekenland bevat 4 dagdelen vrijwilligerswerk voor Archelon. Archelon is een Griekse organisatie welke zich inzet voor het behoud van zeeschildpadden. Deze organisatie ontvangt geen subsidies en is dus volledig afhankelijk van giften en vrijwilligers. Taken die 'Vrijwillige Reizigers' uitvoeren bestaan uit ochtendrondes en kioskdiensten. • Ochtendronde: op zoek naar nesten of pasgeboren zeeschildpadjes om deze naar zee te begeleiden. Alle informatie wordt opgeslagen en doorgestuurd naar het wetenschappelijke team van Archelon. • Kioskdienst: het informeren van toeristen en het werven van fondsen. Naast het vrijwilligerswerk zullen er excursies worden georganiseerd naar bekende, maar ook minder bekende parels van Griekenland. Dit reis/vrijwilligersproject is voor mensen die openstaan voor nieuwe ervaringen, maar een druk leven hebben en toch vrijwilligerswerk willen doen. Dit zijn vooral mensen tussen de 18 en 40 jaar. Deze mensen moeten fysiek fit genoeg zijn om minimaal 5 km over het strand te lopen.

Quintijn Warneke Eco&Wildlife "Hockey is mijn passie.Keepen is waar ik goed in ben.Hier kan ik gelukkig mee worden." MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF 20-60 euro wil ik per training vragen. De prijs varieert en hangt met het doel van de training, mijn ervaring en aantal keepers per training samen. Ik wil met mijn bedrijf het gat van te weinig keepers trainers in de hockey wereld een klein beetje vullen. Ik bied daarom Keepers training voor veld hockey keepers in NL aan. Mijn omgevingsvoorkeur ligt in Nijmegen of Den Haag. keepers en clubs, jong en oud, voor hun plezier of om effectief op hoger niveau te komen zijn mijn doelgroepen.

Niels Baldwin, Martijn Bosch, Jesse Dercks, Ramon Onck Eco&Wildlife "Omdat wij alle vier een grote passie voor reizen hebben wilden wij een bedrijf op de markt zetten dat zich bezighoudt met het organiseren van reizen d.m.v. een interactieve reis-app. Wij willen met CultiTravel een vrij nieuwe manier van reizen introduceren.Wij zijn ervan overtuigd dat tegenwoordig niet iedereen meer op een gids zit te wachten tijdens hun steden trip. Wij als CultiTravel haken hier mooi op in met onze eigen App." ONS VERDIENMODEL Een abonnementsmodel is ons verdienmodel, De consument schaft de app tegen betaling aan. De betaling gebeurt automatisch zodra de consument een stedentrip bij ons boekt. Omdat de consument zich op de app abonneert, kunnen wij klaar staan om de gebruikersvriendelijkheid van de app te kunnen garanderen. Veiligheid en gebruiksvriendelijkheid staan erg hoog in het vaandel bij ons en zo kunnen wij onze klanten een veilige en speelse nieuwe belevenis garanderen op het gebied van belevingsreizen. ONS BEDRIJF Het reizen kan soms toch nog als erg omslachtig worden ervaren door de consument door alle moderne technologie. Wij denken dat je met alle luxe waarover we nu beschikken, ook op een eenvoudige manier dezelfde creatieve resultaten kunt bereiken. Zo komen wij met een handige app die het reizen een stuk vrijer maakt. Wij bieden reizen aan die de klant kan ondernemen met behulp van een app die activiteiten in de buurt weergeeft .De app die je je gang laat gaan, inplaats van dat je een gids moet volgen. Alle actuele activiteiten op die plaats en op dat moment worden d.m.v. deze app weergegeven. Wij denken dat dit een succes gaat worden omdat we merken dat men tegenwoordig toch vaak geld wil uitgeven voor een stedentrip en altijd op zoek is naar een nieuwe uitdaging.Tegenwoordig zie je dat de toerismebranche steeds meer gebruik gaat maken van het internet en reis-apps. Dit allemaal om de consument te voorzien van genoeg informatie tijdens hun reis of stedentrip. Deze informatie moet makkelijk toegankelijk zijn voor jong en oud. We zullen de gemiddelde burger van een welvaartsmaatschappij aanspreken. En iedereen die hier tijd en geld in wil steken en de behoefte heeft om iets nieuws te ondernemen. (Avontuurlijke reislustige doelgroep van jong tot oud.)

Rebecca van Lokven Eco&Wildlife "Je bent vast wel eens in een dierentuin geweest, waar je dieren constant hetzelfde rondje ziet lopen en/of van links naar rechts bewegen, op een 'dansende' manier. In eerste instantie lijkt dit voor sommige mensen 'grappig' maar iedereen zou eigenlijk al snel moeten zien dat dit geen natuurlijk gedrag is. Helaas heb ik gedurende mijn ervaringen als dierverzorger maar ook als bezoeker in dierentuinen gemerkt dat dit gedrag nog steeds voorkomt. Dit zogeheten stereotype gedrag is niet meer van deze tijd en daar wil ik Rebecca van Lokven van Tembo zoo enrichment wat aan gaan doen! " MIJN VERDIENMODEL Mijn verdienmodel is gebaseerd op de groepssamenstelling en herkomst van de olifanten. MIJN BEDRIJF Tembo zoo enrichment gaat ervoor zorgen dat het stereotype gedrag van olifanten in dierentuinen vermindert en op lange termijn gaat verdwijnen uit de dierentuinwereld. Na inventarisatie lever ik adviezen met betrekking tot verblijfsaanpassingen en maak ik verrijkingsmaterialen op maat voor deze fantastische, intelligente maar o zo machtige dieren! Tembo zoo enrichment is opgericht speciaal voor dierentuinen met olifanten in hun diercollectie (met gedragsproblemen).

Annemarie Aerts Outdoor&Adventure "Ik heb een vernieuwend product bedacht, wat nog niet bestaat in de buitensport. Opvoeders hoeven dankzij mijn product niet meer na te denken over het organiseren van hun kinderfeestjes. Ik regel alles en bied een veelzijdig programma aan" MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF Het bedrag is afhankelijk van het aantal kinderen dat aan het feestje deelneemt. Kosten worden in dit bedrag doorberekend. Kinderfeesten aanbieden en organiseren, waarbij het mogelijk is om een mobiele grot te installeren. Kinderen kunnen hier doorheen kruipen in het donker, en een tocht in de jungle beleven. Mijn belangrijkste doelgroep: Gezinnen (opvoeders) met kinderen tussen de 6 t/m 13 jaar.

Deirdre Broeren Outdoor&Adventure "Ik vind het heel leuk om met kinderen te werken en met ze te gaan sporten. " MIJN VERDIENMODEL De kinderen betalen € 300,00 voor een cursus van een half jaar. Ik kan in 1 jaar twee cursussen verzorgen De Clubs/Verenigingen, moeten eenmalig 50 euro aan mij betalen omdat ik voor hen kinderen werf en reclame voor ze maak. MIJN BEDRIJF Ik hoor vaak dat ouders niet weten welke sport het leukst is voor hun kinderen en daar heb ik een oplossing voor bedacht. Ik ga met een groep kinderen langs 7 minder bekende sporten om ze te laten zien wat er allemaal nog meer is dan alleen voetbal en hockey. Ik ga met ze een kijkje nemen bij klimmen, capoeira, waterpolo en nog meer. Bij iedere sport gaan we 3 lessen kijken en doen bij de vereniging zelf. Na een cursus van een half jaar kunnen de kinderen zich inschrijven bij een van de verenigingen. De kinderen ervaren verschillende sporten en weten na de cursus welke sport zij het leukste vinden en daardoor is de kans groot dat de kinderen langer blijven sporten.De kinderen waarvoor ik deze cursus aanbied zijn 6-7 jaar en 8-9 jaar. Dit worden twee verschillende groepen

Tobias Moes, Mirthe Fokker, Jesper Witte Outdoor&Adventure "De toegankelijkheid om de natuur in te stappen of meer van cultuur op te snuiven wordt als maar hoger. Door alledaagse prikkels van media en werk wordt het lastig om van een beleving optimaal te genieten. Voor zover wij weten zijn wij het enige bedrijf dat zich volledig richt op het bieden van een intense beleving en extra service die die beleving voor gasten die bij hotels, campings en andere groepsaccommodaties verblijven vergroot." ONS VERDIENMODEL De accommodatie betaalt voor een serviceabonnement €200 per jaar en krijgt hiervoor: • 5 gpssen met voorgeprogrammeerde routes • Bijbehorende informatie service en updates. De eindgebruiker betaalt per persoon €12,50 Hiervoor krijgt hij.per groep van drie • 1 gps routeboekje • Coupon voor gratis koffie met gebak • Ultieme natuur beleving Hieraan houdt Moose Adventure €7,00 over per klant/gast Het bedrijf krijgt per gast/klant een marge van 9%. Dit houdt in dat de accommodatie 4 klanten per week warm moet krijgen voor ons product om hun investering terug te verdienen. ONS BEDRIJF Ons product biedt de mogelijkheid om de klanttevredenheid te verhogen en eventueel meer gasten aan te trekken voor accommodaties en organisaties in de touristische sector. Voor deze bedrijven bieden wij :Garmin GPS wandelroutes, promotiemateriaal, service en updates. Met onze GPS beleven de gebruikers een nieuwe vorm van natuur-/cultuur met een gratis kopje koffie met gebak en de mogelijkheid om de GPS aan te schaffen. Zowel de bedrijven als de eindgebruikers profiteren van ons bedrijf. Het bedrijf • houdt een marge per gast/klant over aan het product. • hoeft geen tot nauwelijks moeite en tijd in het aanbod en product te steken en • de kosten worden terugverdiend wanneer zij een minimaal percentage klanten weten warm te krijgen om ons product mee te nemen. De eindgebruiker: Deze doelgroep krijgt een nieuwe ervaring en beleving dicht bij de accommodatie. gericht op natuur/cultuur. dit kan op educatieve, sportieve en recreatieve wijze. in spel vorm of gewoon lekker ontspannen.

Eline ten Dolle Toegepaste Biologie "Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en ik ben dol op houtproducten. Doordat ik straks doorga met studeren en mijn huidige weekendbaan ivm verhuizen ga opzeggen, blijf ik een zakcentje houden om nog leuke dingen te doen. Daarnaast kan ik mijn tijd zelf indelen en ben ik tegelijk bezig met mijn hobby." MIJN VERDIENMODEL De klanten betalen verschillende prijzen voor mijn producten. Dit ligt aan de grootte: A3 formaat 15 euro, A4 formaat 10 euro, A5 formaat 7,50 euro en sleutelhangers 3 euro per stuk. Verzendkosten komen daar nog extra bij, deze verschillen ivm gewicht en grootte. Door het afvalhout, weggegooide handdoeken (of poetsdoeken van oude kleding) kan ik mijn kosten laag houden. Ik wil dat het betaalbaar is voor iedereen. MIJN BEDRIJF Door mijn product wordt minder hout weggegooid en verbrand, dus is er ook minder co2 uitstoot. Ik maak foto's op hout. Je kunt mij de foto's digitaal sturen, soms bewerk ik ze nog iets voor een mooier resultaat. Grootte en andere ideeën naar eigen wens. Door foto's op het hout te maken, krijg je een heel persoonlijk product. Dit product ziet er ook nog eens ambachtelijk uit.. Mijn doelgroep is de mens die op een bewuste manier naar natuur en milieu kijkt. Mijn doelgroep kan dus zowel jong als oud zijn. Als voorbeeld heb ik een milieunebewuste moeder op middelbare leeftijd, haar kinderen zijn op een leeftijd aangekomen waar ze onder haar vleugels vandaan gaan. Deze moeder mist ze verschrikkelijk. Door deze mooie eyecatcher met haar kinderen erop afgebeeld, zijn ze toch een beetje. bij haar.

Arian Lika Urban Design "Het idee om voor dit bedrijf te kiezen en deze uit te werken komt door mijn opleiding Urban Design. Gedurende mijn studie heb ik mijn interesse voor het behoud van de natuur ontwikkeld. Ik wilde graag meer groen zien in verstedelijkte gebieden, de natuur terughalen in een wereld van beton. Ik wil daarmee tevens een milieuvriendelijke- en gezonde omgeving creëren voor de stadsmens. " MIJN VERDIENMODEL MIJN BEDRIJF Het verdienmodel hangt af van de klant en in hoeverre deze het uiteindelijke resultaat wil voortzetten. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een klant alleen een schetsontwerp wil en daarmee alleen verder gaat. Dan stopt onze samenwerking daar. In dit geval betaalt de klant €150,- voor het schetsontwerp. Maar, wil een klant verder werken met mij en ook een voorlopig ontwerp en definitief ontwerp ,dan wordt er gerekend per uur. De klant betaalt dan het aantal gemaakte uren. Als starter zal mijn uurtarief €35,- zijn. Het probleem wat ik met mijn bedrijf wil aanpakken is het gebrek aan een eigen stuk groen in verstedelijkte gebieden. Mensen in steden, hebben soms slechts een klein balkon en missen hierdoor het natuurlijke groen om zich heen, wat je wel hebt als je over een tuin beschikt. De diensten die ik aanbied: • het maken van een ontwerpplan, welke een oplossing biedt om natuurlijk groen toe te passen. • Ik verwerk de wensen van mijn klanten en mijn eigen visie in een conceptontwerp. Deze kunnen mijn klanten gebruiken om toe te passen op hun balkon/wand etc. Voorbeelden van deze ontwerpen kunnen zijn:- verticaal groen- daktuinen- regentuinen etc. Mijn bedrijf is specifiek gericht op het behartigen van de belangen van mijn klanten. Dit betekent dus dat mijn klanten hiervan moeten profiteren en er wat aan hebben. Denk hierbij aan mensen die in de stad wonen, werken maar ook bijvoorbeeld overheidsinstanties.

Simone Blaak & Kimbly Bolder Wellness&Lifestyle "In deze maatschappij zeggen we vaak geen gedag meer, we plakken nog steeds etiketten op elkaar, mobieltjes vinden we vaak belangrijker dan de buitenwereld. Er worden nog mensen gepest, er is nog steeds haat, ruzie en depressiviteit. Het wordt tijd dat hier verandering in komt! " MIJN VERDIENMODEL ONS BEDRIJF • Workshops: €150,- per uur voor scholen & bedrijven (30 man) • Individuele begeleiding: €45,- per uur en half uur uitwerking van €22,50 = €67,50 • Activiteiten worden gesubsidieerd door de gemeente, sponsoren en/of Oranje Fonds: €8000,- per jaar in 4 seizoenen We gaan mensen weer bewust maken van de belangrijkste pijlers in het leven, hun angsten laten overwinnen en zichzelf op creatieve wijze weer laten ontdekken, ze laten ervaren wat ze kunnen en wie ze werkelijk zijn. Met ons bedrijf willen wij de mensen weer met elkaar gaan verbinden door lachworkshops, creativiteit workshops, vriendelijkheidscursussen e.d. We willen ook activiteitente organiseren op bedrijven, scholen en in de stad. We willen mensen individueel en in groepsverband gaan coachen en begeleiden. Steeds meer mensen lopen vast en zijn bereid hun leven te herzien en om te gooien, zoals jongeren en 45 plussers. Niet alleen de mensen die vastlopen in het dagelijks leven en op zoek zijn naar meer geluk, liefde, passie, groei en uitdaging kunnen bij ons terecht. Ook de mensen die zich willen blijven ontwikkelen en willen doorgroeien in de door ons ontwikkelde pijlers en in zijn voor een vriendelijkere en bewuste wereld zijn welkom!

1 Online Touch

Index

  1. FINALISTEN
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
Home


You need flash player to view this online publication