15

Hoe is het merk Naïf ontstaan? 2012. Groot nieuws: we worden allebei vader. Er gaat een wereld voor ons open, van badolie tot billencrème. Maar wat een teleurstelling. De bestaande babyverzorging zit vol schadelijke stoffen zoals minerale olie, parabenen en SLS. Die rommel op onze baby’s? No way! We hingen onze glansrijke carrières aan de wilgen en begonnen Naïf, huidverzorging voor de allerkleinsten. We ontwikkelen onze producten in samenwerking met een Zwitsers laboratorium, dermatologen en héél veel moeders. Pure kwaliteit, met alleen ingrediënten die een baby echt nodig heeft. No chemicals, no bull****. We heten Naïf, omdat ieder kind van nature naïef is: eerlijk, onbevangen en onschuldig. Dat willen we graag zo houden. Daarom gebruiken we milde, natuurlijke ingrediënten, zoals avocado en zoete amandelolie. Alle producten zijn dermatologisch getest, hypoallergeen en PH-huidneutraal. Giggles guaranteed. All the best, Sjoerd Trompetter & Jochem Hes

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication