12

De organisatie van de stad Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Er zijn maar weinig steden ter wereld met een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken. Belangrijke positie voor steden Eindhoven365 gelooft dat er in de toekomst meer gaat gebeuren op minder plaatsen. Daarom moet je als stad zorgen voor een krachtig, kloppend en onderscheidend imago. Dat is belangrijk, want wereldwijd nemen steden meer en meer een belangrijke positie in bij het verwezenlijken van economische relevantie. Een sterkere positionering draagt bij aan de aantrekkelijkheid van de regio voor toptalent, bedrijfsinvesteringen en bezoekersbestedingen en daarmee tot een grotere werkgelegenheid en werkbehoud. Dat is wat ons drijft Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 12 EHV365 2015

13 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication