15

Bright Talent. Dit is de kerndoelgroep van Eindhoven365. Een internationale doelgroep die naar Eindhoven komt, omdat zij dit de ideale plaats vinden om dromen te realiseren. Het zijn vernieuwers die technologisch en conceptueel zijn opgeleid en gefascineerd zijn door creatieve innovatie. Zij begeven zich op het snijvlak van technologie en design en zoeken daar naar nieuwe kansen. Het zijn experimentele wereldburgers, gedreven door het onbekende. Tech Starter. Deze doelgroep ziet Eindhoven als ideale plaats om een tech business te starten. Zij zijn de ondernemers die moeten zorgen dat de regio Eindhoven bouwt aan haar volgende ASML. Ze hebben een drive om innovatieve producten met disruptieve en duurzame waarde op de markt te brengen. Het zijn vaak doortastende en eigenwijze perfectionisten, die een juiste combinatie hebben van een technologie mindset en business skills. City Explorer. Dit is de doelgroep die Eindhoven voor een wat kortere periode bezoekt. Onze inschatting is tussen twee dagen en twee weken. Ze hebben affi niteit met innovatie of creativiteit. Als Early Adopter willen ze inspiratie opdoen, om daar vervolgens zelf mee tot nieuwe inzichten te komen. Maar ook om daarmee eigen (online) volgers te inspireren en te beïnvloeden. De City Explorers fungeren daarmee eigenlijk als ambassadeur van de stad, terwijl ze tegelijkertijd economische waarde genereren door in de stad geld uit te geven aan hotels, restaurants, cultuur, retail, etc. © NICK BOOKELAAR © B E © N R 15 EHV365 2015

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication