17

© N R Merk Eindhoven in woord Ook was 2015 het jaar van zoeken naar het juiste merkverhaal. Dat brengt ons in staat om de identiteit niet alleen goed te visualiseren, maar ook goed te beschrijven. Dat doen we in de vorm van de Eindhoven formule welke volgens ons ‘spot-on’ het DNA van de stad blootlegt: Unconventional x Collaboration = Energy. Vervolgens hebben we ook een slag geslagen op onze merkwaarden. Vooral om verdieping te geven aan de mentaliteit en als extra aanvulling op de Technologie, Design, Kennis positionering. De merkwaarden die we hebben gekozen, zijn Imagine (de verbeeldingskracht om de toekomst te zien), Experiment (durf om de toekomst te prototypen) en Realize (het vermogen om dromen ‘hands on’ te realiseren). We merken dat dit verhaal erg goed resoneert en het merk Eindhoven ondersteunt in het maken van de juiste activatiekeuzes. 17 EHV365 2015

18 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication