Een gezonde basis voor de toekomst Na een uitgebreide, strategische oriëntatie en gesprekken met de gemeente is in juli 2015 het besluit genomen om onder de stichting Eindhoven Marketing twee nieuwe rechtspersonen te plaatsen, namelijk de stichting Eindhoven365 en Eindhoven247 B.V. In 2015 is de Raad van Toezicht, in samenwerking met de directie, intensief betrokken geweest bij de voorgenomen organisatieverandering binnen Stichting Eindhoven Marketing. Het resultaat is een transparante taakverdeling over de twee organisaties. Alle activiteiten rondom de ontwikkeling en activatie van het merk Eindhoven zijn geplaatst bij Stichting Eindhoven365. Voor alle reguliere, hospitality dienstverlening in de stad (VVV Eindhoven) alsmede de commerciële, zakelijke exploitaties en projecten is Eindhoven247 B.V. opgesteld. Dit intensieve proces rondom de herverdeling is door directie en organisatie uitgevoerd terwijl de reguliere dienstverlening normaal doorliep. Voor deze behaalde resultaten is de Raad van Toezicht de directie en medewerkers erkentelijk. Met deze wijzigingen en het gezonde exploitatieresultaat in 2015 zijn we overtuigd dat er een gezonde basis is gelegd voor de toekomst. STICHTING EINDHOVEN MARKETING DRS B. DE BOER, VOORZITTER RAAD VAN TOEZICHT 38 EHV365 2015