15

THEMA FUNDAMENT: facilitaire diensten, boekhouding, personeelszaken, informatisering, enz. Onder het thema ‘Fundament’ vallen organisatorische zaken van de gemeente, zoals facilitaire diensten, procesen kwaliteitsmanagent, boekhouding, personeelszaken en informatisering. GOEDE HULPMIDDELEN Vanuit ‘Fundament’ zorgen we dat kennis en informatie overal en altijd toegankelijk is en dat de faciliteiten van de gemeente voldoen aan de behoeften van een moderne organisatie. Daarbij gaat het om uiteenlopende onderwerpen, van het verzorgen van vergaderlocaties, post en interne administratie tot en met een centrale interne kennisbank en op elkaar afgestemde hard- en software. En ook dat we het nieuwe werken door ontwikkelen met een flexibel kantoorconcept waarbij medewerkers ook thuis en mobiel optimaal kunnen werken. En van een andere orde: dat het beheer en gebruik van gemeentelijke faciliteiten zoals wagenpark, afval, gebouw en catering op termijn energieneutraal wordt uitgevoerd. De kwaliteit van de informatisering bepaalt voor een belangrijk deel de kwaliteit van onze dienstverlening en onze mogelijkheid om efficiënt te werken. Informatisering is daarom een zeer belangrijk onderdeel van het thema Fundament. MISSIE THEMA FUNDAMENT Wij maken het mogelijk dat de gemeente als moderne organisatie haar diensten, producten en adviezen realiseert: “Geregeld”. VISIE Eigentijds werken, dat regelen wij! Altijd en overal!

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication