71

Asselux zijn van derden. Bijkomende voordelen zijn dat het paneel vrijwel voegloos is, onderhoudsarm, duurzaam en denkbaar in vele kleuren.” De markt “We bedienen de markt via twee kanalen. De bouwmarkten en aannemers. Eindgebruikers zijn zowel huurders als eigenaren van renovatie- en nieuwbouwwoningen. Oók wordt het steeds meer toegepast in grote retail-, kantoor-, horeca- en hotelprojecten. Zoals gezegd worden in ons concept aspecten zoals breekwerk, geluid- en stofoverlast geminimaliseerd, doordat alles sneller verloopt. Vooral bij (renovatie) projecten is dit van essentieel belang.” Ambities De markt trekt de laatste periode behoorlijk aan volgens Oude Rikmanspoel: “De vraag naar Keratop Tec-board® panelen neemt sterk toe. Dat geldt zowel voor het aantal aanvragen als de “We zijn positief gestemd voor de toekomst.” omvang van projecten. Je hebt het snel over 150 badkamers hier en 200 toiletten daar. Dit zijn substantiële getallen. Natuurlijk maken we ook incidenteel mee dat (potentiële) opdrachtgevers aanhikken tegen nieuwe producten, maar omdat de Asschert Group is ontstaan vanuit de traditionele bouw voelen we dat exact aan en kunnen we goed duidelijk maken wat de voordelen zijn. Het kostenaspect, wat ik al eerder benoemde, is daar een belangrijk voorbeeld van. Onze ambitie is vooral een stabiele partner te blijven voor (onder) aannemers. We zijn hard op weg. Onlangs hebben we onder andere voor diverse NS stations de sanitaire faciliteiten voorzien van panelen en andere keramische speciaal producten. Ook zijn we werkzaam geweest in enkele horeca- en hotelprojecten. We zijn positief gestemd voor de toekomst.” Sanifair - NS IJhal Amsterdam BOUWEN IN HET OOSTEN 69

72 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication