2

Column op kan gaan. Wij koersen voor u op een ‘one-stopshopping’ concept: op één adres wordt u maximaal bediend met vakmensen voor zowel de bouw als de techniek. Vooral onze dienstverlening op het vlak van techniek krijgt de komende tijd een boost. Buitenlandse vakkrachten? Een goede strategische keuze Hoewel ik voor Haldu Groep vooral continu vooruitkijk, realiseer ik mij dat wij met terugwerkende kracht een goede beslissing namen om de groeiende tekorten aan Nederlandse vakmensen te helpen beteugelen. Hiermee doel ik op onze zware en continue inspanningen om de beste buitenlandse vakkrachten naar Nederland te halen voor uw opdrachten. We liggen daarmee soms onder een vergrootglas als het gaat om taal, veiligheid en integratie, maar zonder dat onderscheidende facet van Haldu zou het tekort nu nog veel groter zijn. Onze klanten aan het woord Met deze column richt ik de schijnwerpers op Haldu. Maar uiteindelijk draait het om onze klanten. In 2020 presenteren we dan ook elke maand een groot interview met een klant van Haldu. Over de klant zelf, zijn uitdagingen én de visie van de klant op de arbeidsmarkt. Een tip In deze uitgave van Bouwen in het Oosten staat een mooi artikel over hoe BAM Oost omgaat met werken in teamverband onder hoge tijdsdruk en het snel kunnen opschalen. Dit herken ik herken uit duizenden omdat dit onze business symboliseert: de flexibele schil. Ik raad u dit artikel van harte aan. En Caspar, tevreden met je opvolger? Danny van Hal Bouwen in het Oosten 25

3 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication