4

BESTELPROCES BESTELFORMULIER De klant vult het bestelformulier zo volledig mogelijk in. Bij eenmalige machtiging is IBAN en handtekening verplicht. Makkelijker en minder papier: Het papieren bestelformulier bestaat dit jaar uit 2 blaadjes. De leerling geeft het achterste lichtgele blaadje aan de klant en het paarse blaadje aan u. (De extra kopie voor de school is vervallen aangezien alle bestellingen per post worden afgeleverd.) DEURZEGEL De leerling plakt de deurzegel onder de bel zodra de bestelling compleet is. MISSIE-MAP De leerling noteert de naam van de klant in de eerste kolom en het bedrag in de tweede kolom. KIND-GEMIST-BRIEFJE Is iemand niet thuis? Dan kan de leerling een ‘kind-gemist-briefje’ in de brievenbus doen. De bewoner kan dan online alsnog een bestelling plaatsen. VERVOLGBESTELLIJSTEN Als de missie-map vol is, dan kan de leerling bij u een vervolgbestellijst ophalen. Deze zijn ook te downloaden op scholen.kinderpostzegels.nl. GEBRUIK PERSOONSGEGEVENS Wij gaan uiterst zorgvuldig om met de gegevens van onze bestellers en werken volgens AVG-Wetgeving. De verwerking en gebruik van deze gegevens voldoen aan de daarvoor gestelde eisen en worden niet verstrekt aan derden. Dit geldt natuurlijk ook voor de gegevens van leerlingen en scholen. Op onze website www.kinderpostzegels.nl kunt u hier alles over lezen. 4 LEUKER EN MAKKELIJKER De keuze is aan u: • In de derde en vierde kolom kan de leerling aangeven op welke manier de verkoop is gedaan. • In de missie-map staat na 12 en na 20 bestellingen dat de leerling een wincode kan ophalen. (Deze is alleen van belang als uw groep meedoet met het online spel ‘de geheime Minister’. Lees hierover op pagina 7.) NAAM KOPER BEDRAG 3 2 1 4 5 6 7 8 9 10 11 12 WIN-CODE LEVEL 1 13 14 15 16 17 18 19 20 WIN-CODE LEVEL 2 Ontvang de win-code op de app of vraag aan je leerkracht. Heb je meer bestellingen? Vraag dan aan je leerkracht een vervolg-bestellijst. Ontvang de win-code op de app of vraag aan je leerkracht. MET APP MET FORMULIER

5 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication