150 LEERLINGEN 428 LEERLINGEN Basisschool turijn jaar zich nog steeds verder aan het on ge twik we het afgelopen jaar v oor onderwijsassisten jaargroe onderwijsassis uning. inge daar - re groe Daarnaas ormgege PL (prof erge ft bij de ge aanschaf re groe digit f sepr 2019 geart. Ook ge e digit ge z burge programme gegree groe 1-8. doeling regelmati g the ge maart onde lijn daging. e gege 21e vaardighen. In wij gerich passende grijpe wij nog ge k gemaak wach ng knd schooljaar ver zijn beslag gaat krijgen. In wijs gemoderniseerd me digit adap waarbij beoogde e afge de rling. rlingen vanaf groe ige T jaar ge zijn ge ngels vanaf groe goe meege ng ge wijs - k ge nge langrijk zijn ge globalisering. de nge ge leerlinge groe we scholing eigen vaardigheidsnive Enge ge le ) eindniveau Engels in groep 8. W f jaar - z prof erge drie ga’ visie olge jaar wereldoriën bij visie wijz dagogische W georganisee waarbij werkwijz gedachgoe anjertraining c zijn anjertraining e rs krijge f me V ge f jl zijn jaar ges jde uurtje dage fruit of groe wat drink he schoolple acti f wogen jde gelden zijn onde inge n vaklerkracht gym. 37