Jaarverslag KS Fecti o 2019 | Voorwoord vooral leren via werkplekleren), onderwijsassistenten en vakdocenten. In 2019 zijn we gestart met het formuleren van strategisch personeelsbeleid dat in 2020 tot een besluit zal leiden en vervolgens tot uitwerking in de prakti jk. In dit jaarverslag blikken we terug op de ontwikkelingen op onze scholen, binnen ons bestuur en personeel en op verschillende projecten. Bij de totstandkoming van het verslag werkten we samen met het communicati eprojectbureau ‘Van Dijk tot Kijk’ uit De Meern. De foto’s zijn vrijwel allemaal gemaakt op Fecti oscholen en zijn verzorgd door Ralph Hageraats. In ons jaarverslag leggen we een koppeling tussen inhoud en cijfers en wordt de jaarrekening 2019 gepresenteerd. Tevens besteden wij in het jaarverslag 2019 aandacht aan de vijf maatschappelijke thema’s zoals vastgesteld door het ministerie. De vijf maatschappelijke thema’s zijn; - Passend Onderwijs “2A.6 Passend Onderwijs” op pagina 18 - Strategisch personeelsbeleid “2B.1 Strategisch personeelsbeleid” op pagina 21 - Allocati e van middelen “3.4 Allocati e van middelen” op pagina 30 - Onderwijsachterstandsmiddelen “3.5 Onderwijsachterstandsmiddelen” op pagina 30 - Werkdrukmiddelen “3.6 Werkdrukmiddelen” op pagina 30 Het jaarverslag is opgesteld door mede werkers van het Bestuursbureau van Fecti o en gecontroleerd door de onderwijsaccountants van Astrium. Rob Boerman bestuurder Katholieke Scholensti chti ng Fecti o 4