9

Jaarverslag KS Fecti o 2019 | Visie, organisati e en besturing VAN AMBITIES NAAR RICHTINGGEVENDE UITSPRAKEN 2019 -2023 De richti nggevende uitspraken zijn de basis voor resultaatgerichte doelen en acti es voor onze scholen en voor onze organisati e. Ambiti es naar leerlingen 1. Onze scholen voldoen aan de voor de school vastgestelde kwaliteitsstandaarden en indicatoren. 2. We bieden op onze scholen een sti mulerende leeromgeving, kinderen komen er graag en voelen zich er thuis. 3. Er is passend onderwijs voor elke Fecti oleerling waarbij we geen kinderen buitensluiten. 4. We bieden iedere leerling ruimte voor groei en talent teneinde zijn eigen leerpad te vinden naar de maximale potenti e. Dat doen we door het bieden van een rijk aanbod waarin leerlingen eigen keuzes kunnen maken. 5. We dagen leerlingen uit om medeverantwoordelijkheid te dragen voor een duurzame omgeving. 6. Bij het verlaten van de school hebben leerlingen zicht op hun eigen kwaliteiten en ontwikkelingsmogelijkheden, dit met het oog op een succesvol vervolg van hun schoolloopbaan. Ambiti es naar de medewerkers 1. We garanderen Fecti omedewerkers een professionele leer- en werkgemeenschap. 2. Duurzame professionalisering van iedere medewerker moedigen we aan. 3. Onze schoolleiders zijn resultaatverantwoordelijke onderwijskundige leiders die sturen op autonomie in verbondenheid. 4. Fecti o biedt ruimte om het talent van medewerkers binnen de organisati e in te zett en en om proeft uinen op te zett en gericht op nog beter onderwijs. Ambiti es naar de omgeving 1. Er is een educati ef partnerschap met ouders om de ontwikkeling van de kinderen te versterken. 2. Fecti o staat open voor initi ati even uit de schoolomgeving om mee te denken bij het verbeteren van ons onderwijs. 3. Fecti o is een acti eve partner in samenwerkingsverbanden en in het lokale en maatschappelijke veld. 4. Alle Fecti oscholen zijn opleidingsschool voor PABO en MBO. 5. Onze communicati elijnen zijn eff ecti ef en modern. 9

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication