16

STARRT- METHODE 3. Actie Zelfvertrouwen krijgen: Wat heb ik werkelijk gedaan: Ik ging meteen proberen te vertellen hoe ik het anders zou doen. Hoe heb ik het aangepakt: ik begon er gewoon meteen mee door het gewoon te doen Welke afwegingen hebben een rol gespeeld: dan dacht ik : moet ik het wel doen, of toch maar niet? Wat dacht / voelde ik : ik voelde me kwetsbaarder omdat ik me nog iets meer open stelde. Opdracht goed afronden Wat heb ik werkelijk gedaan: ik hield mijn focus. Hoe heb ik het aangepakt: er was geen keus, ik wilde mijn opdrachten goed doen. Wat dacht / voelde ik: het voelt goed om iets goed af te ronden Verzamelen en controleren bestand en content Wat heb je werkelijk gedaan: Ik moest goed leren om alles te lezen, en niks er te slaan. Hoe heb ik het aangepakt: als iets moeilijk was ging ik apart zitten zodat ik alles goed bij elkaar kon zoeken. Welke afwegingen hebben een rol gespeeld: soms kon ik niet alles zelf vinden dus dan twijfelde ik of ik het nog moest vragen aangezien er honderden beelden zijn. Opmaken van de media uiting Wat heb ik werkelijk gedaan: Ik heb altijd geprobeerd om het goed op te maken zoals ze vragen, soms zei ik hoe ik het anders zou doen. Hoe heb je het aangepakt? Goed de opdracht lezen, goede vragen stellen. Welke afwegingen hebben daarin op dat moment een rol gespeeld? Soms dan zou ik het anders doen, dat mocht ik altijd aangeven. Wat dacht / voelde ik? Ik dacht dat het wel goed werkte Bewerken & maken bestand + content Wat heb ik werkelijk gedaan: Ik heb heb mijn opdrachten bewerkt en opgemaakt. Hoe heb ik het aangepakt: ik probeerde te overleggen als ik iets niet wist. Welke afwegingen hebben daarin op dat moment een rol gespeeld? Soms dan zou ik het anders doen, dat mocht ik altijd aangeven. Wat dacht / voelde ik? Ik dacht dat het wel goed werkt e 13 4. Resultaat Zelfvertrouwen krijgen Wat was het gevolg van mijn actie bij mij en bij betrokkenen: Sanne vond het fijn, dan konden we het meer samen bedenken. Wat was het gevolg voor de sfeer: volgens mij niet heel veel, behalve dat we beter konden overleggen. Wat was de invloed op het proces: Dat verbeterde, want we konden het nu met z'n tweeën bekijken ipv alleen Sanne. Opdracht goed afronden Wat was het gevolg van mijn actie bij mij en bij betrokkenen: Het geeft een goed gevoel. Wat was het gevolg voor de sfeer: Niet veel, vanaf het begin doe ik dit al. Wat was de invloed op het proces: Het is gewoon normaal om iets af te ronden, op school voelde ik dat niet. Verzamelen en controleren bestand en content Wat was het gevolg van mijn actie bij mij en bij betrokkenen: Ik wist veel meer te vinden in de map Wat was het gevolg voor de sfeer: Niet veel, vanaf het begin doe ik dit al. Wat was de invloed op het proces: Het is gewoon normaal om iets af te ronden, op school voelde ik dat niet. Opmaken van de media uiting Wat was het gevolg van mijn actie bij mij en bij betrokkenen: Ik wist welk programma ik nodig had. Wat was het gevolg voor de sfeer: Ik kon meer zelfstandig. Wat was de invloed op het proces: Het was fijn, om te weten hoe ik dingen online kon plaatsen, hoe ik alles kon opmaken. Bewerken & maken bestand + content Wat was het gevolg van mijn actie bij mij en bij betrokkenen: ik overlegte als ik iets niet wist. Wat was het gevolg voor de sfeer: Ik kon meer leren. Wat was de invloed op het proces: Positief, ik heb goed ervaren hoe het is in een echt bedrijf.

17 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication