9

Advertentiemogelijkheden website Rectangle banner 300 x 250 pixels, max. 49 kb Advertorial Liggend, beeld + 400 tekens tekst Wordt alleen getoond op de homepage Logolink Afbeelding, max. 80 karakters Bedrijfspresentatie Rubriek: in het Naoberschap Compilatie van max. 6 beelden ¤ 15 per maand Kennispartnerberichten (beperkt mogelijk)* Informatieve tekst + beeld. In rubrieken tuin/koken/wonen/er-op-uit ¤ 175 per maand Advertentiemogelijkheden nieuwsbrief Banner 627x109 pixels, max. 49 kb Advertorial ¤ 150 per keer ¤ 125 per keer Liggend, beeld + 400 tekens tekst incl. spaties Alle online uitingen hebben natuurlijk een directe link naar uw website. Na afloop van uw campagne krijgt u inzicht in de trafficcijfers en clickratio's. Tarieven excl. BTW, incl. opmaak. *Kennispartnerberichten Binnen de communicatie- en marketingplannen van bedrijven is contentmarketing steeds vaker een vast onderdeel. Het sluit goed aan op de informatiebehoefte van de klant. Die wil namelijk geïnformeerd worden, gebruikerservaringen lezen en voorbeelden uit de praktijk zien om juiste keuzes te maken over bijvoorbeeld de aanschaf van een product of dienst. Op naober.nl kunt u uw kennis delen met onze bezoekers. Deze kennispartnerberichten worden prominent geplaatst op de relevante thema-pagina’s als wonen, koken, tuin en er-op-uit (vrijetijdsbesteding). Uw berichten sluiten dan aan op de artikelen en items van Naober. Dat zorgt voor het juiste umfeld. Met deze vorm van samenwerking onderstreept u uw expertise op een specifiek terrein. Waardevol is ook de betere vindbaarheid via Google en het feit dat delen van kennis de ideale aanjager is voor meer traffic op uw website. De inzet van online aanvullend op uw printcampagne geeft extra rendement. Met onze kennis en ervaring denken we graag met u mee, zo ontstaan lucratieve/aantrekkelijke vormen van samenwerking. Naober Mediagids 2017 - 9 - ¤ 50 per maand ¤ 250 per maand ¤ 175 per maand Heeft u ook waardevolle kennis voor onze lezers? Neem dan contact met ons voor een maatwerk contentplan.

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication