29

FACTS & FIGURES OPLEIDINGSSCHOOL 2014-2017 DEKKINGSGRAAD PER LOCATIE locatie Eindhoven (VT+DT) - 24,4% locatie ‘s-Hertogenbosch (VT) - 98,4% locatie Tilburg (VT+DT) - 66,4% locatie Veghel (VT) - 100% locatie Venlo (VT) - 100% TOTAAL 77,8% 60% 60% STREEFDOEL VOOR DEKKING 316 311 studenten ingeschreven (mei 2017) studenten geplaatst RIJK PALET OPLEIDINGSSCHOLEN Besturen streven naar een rijk palet van opleidingsscholen, dit komt ook terug in het instrument bestuurlijke betrokkenheid. AANTAL OPGELEIDE VELDASSESSOREN Doel: 30 assessoren opleiden Opbrengst: 58 professionals uit alle regio’s (behalve Venlo) zijn opgeleid, waarvan 7 voor het beoordelen van basisbekwaam PERSPECTIEF OPLEIDER (KWALIFICATIE) Professionalisering Per regio zijn basisschoolcoaches en studieloopbaanbegeleiders geprofessionaliseerd. MASTER 6 NETWERKBIJEENKOMSTEN VOOR BESTUREN 40 STUDIEDAGEN VOOR BASISSCHOOLCOACHES EN STUDIELOOPBAANBEGELEIDERS 12 MENTOREN MIDDAGEN MASTER EXAMEN WERKERVARING 12 WERKERVARING 11 WERKERVARING 10 WERKERVARING 9 WERKERVARING 8 WERKERVARING 7 WERKERVARING 6 WERKERVARING 5 WERKERVARING 4 WERKERVARING 3 40 NETWERKBIJEENKOMSTEN VOOR DIRECTEUREN WERKPLEKLEREN In het visiedocument werkplekleren beschrijven we hoe we samen zorgen dat de werkplek is ingericht voor het leren van de student. 25 OPGELEIDE STARTERSCOACHES 600 MENTOREN GESCHOOLD BACHELOR COMPETENTIEEXAMEN 3 COMPETENTIEEXAMEN 2 PROPEDEUSE TOELATING WERKERVARING 2 INITIËLE OPLEIDING 4 WERKERVARING 1 INITIËLE OPLEIDING 3 INITIËLE OPLEIDING 2 COMPETENTIEEXAMEN 1 INTAKE ASSESSMENT INITIËLE OPLEIDING 1 VOOROPLEIDING Versterking samenwerking GESCHIKT KANSRIJK startBEKWAAM basisBEKWAAM ASSESSMENT BASISBEKWAAM PERSPECTIEF WERKGEVER (BEKWAAMHEID) 344 84 studenten ingeschreven (mei 2017) studenten geplaatst 503 334 studenten ingeschreven (mei 2017) studenten geplaatst 97 ingeschreven (mei 2017) studenten 136 studenten geplaatst (op Idee Academie Labyrint) 136 136 studenten ingeschreven (mei 2017) studenten geplaatst vakBEKWAAM ASSESSMENT VAKBEKWAAM 29

30 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication