0

Inhoud Voorwoord De organisatie - Structuur (Stichting etc): St AVZK= Rolmobiel vrijwilligersorganisatie opgericht op 1 juni 1984. Mogelijk - Bestuur: 5 leden V S P C A (beleid, contact met subsidiepartners, financieel beheer) - Chauffeurs, centralisten, wagenparkbeheerder - Werkgebied: regio Zuid-Kennemerland (rit start en/of einde in ZK) en verdere bestemmingen Algemeen - Bijeenkomsten - jubilea - Klachtenregeling cliënten - Nieuwsbrief - Roken - Sleutels - Veiligheidsvoorschriften - Vergoedingen - Verjaardagen - Verzekeringen - VOG - Vrijwilligersovereenkomst Wagenpark - Aftanken - Anwb (lidnummer) - Auto telefoon - Autopech - Autosleutels - Back-up wagenparkbeheerder - Binnenstadpas gem Haarlem - Gordels passagiers (volgens code VVR) - - Kilometerlijst Liftbediening - ongeval - parkeerplaats - Schade - Schadelogboek

- Schoonmaken - Tankpas - Wagenparkbeheerder (WPB) Chauffeurs - Administratieve handelingen (ritopdracht/klm’s/tank bon) - Afdracht kluis - Fooien - handelen bij diefstal - Hygiëne bus - - interne rijvaardigheidstest Inwerktijd - keuring - Ritopdracht - Rolmobiel badge - Rooster invullen - Sleutel + ritopdracht - uitvoering ritopdracht - Verkeersboetes - ziekte of verhindering Centralisten - airco - Basis handelingen centrale - communicatie chauffeurs - Computer - kwitantie/rittenschema - noodtelefoon op centrale - Openingstijden centrale - Telefoons kantoor - Wintax/rittensysteem - ziekte of verhindering Kantoor - Camera - EHBO - Hygiëne voorraad - Kluis - Sleutel - Toilet

- voorraadkast Coördinator - Aanspreekpunt Ch en C - werktelefoon

Aparte bijlage Belangrijke telefoonnummers 023-5242843 centrale 06-12162745 werktelefoon 0800-0507 noodnummer bij verlies/diefstal chauffeurstelefoon ???? 023-5263515 wagenparkbeheerder Fons Haak 06-306662326 06“ back-up wagenparkbeheerder Ton Massaro 112: alarm 088-2692888 ANWB Wegenwacht lidnr. 155823442 Telefoonlijst vw’s, bussen etc

ALGEMEEN - Bijeenkomsten - jubilea - Klachtenregeling cliënten - Nieuwsbrief - Roken - Sleutels - Veiligheidsvoorschriften - Vergoedingen - Verjaardagen - Verzekeringen - VOG - Vrijwilligersovereenkomst

B Bijeenkomsten Het vrijwilligerswerk bij Rolmobiel is dusdanig dat je de andere vrijwilligers niet of nauwelijks tegenkomt. Om betrokken te zijn en te blijven bij Rolmobiel, saamhorigheid te creëren en het verstrekken van informatie door het Bestuur is het streven van het Bestuur om 2 x per jaar alle vrijwilligers bij elkaar te laten komen, in de vorm van een gezellig samen zijn met partners en een Eindejaarsbijeenkomst. J Jubilea Rolmobiel vindt het belangrijk om haar trouwe vrijwilligers in het zonnetje te zetten. Dit gebeurt jaarlijks tijdens de Eindejaarsbijeenkomst. De beloning voor jubilarissen is vastgelegd: 5 jaar € 25,= ; 10 jaar € 50,= ; 15 jaar € 75,= ; 20 jaar € 100,=

K Klachtenregeling cliënten Wanneer een klant van Rolmobiel meent, dat hij/zij niet tot tevredenheid is vervoerd, dan wel te woord gestaan of dergelijke, dan wordt bij behandeling van die klacht de volgende regeling toegepast: 1. De klant zal allereerst zijn/haar klacht kenbaar maken aan degene die naar de mening van de klant daarvoor aanspreekbaar is, met name de chauffeur of de centralist. 2. Wanneer blijkt, dat geen bevredigende afhandeling van de klacht mogelijk is, zal de klacht in eerste instantie worden behandeld en beantwoord door de coördinator. De coördinator zal de klacht zo nodig schriftelijk vastleggen en zoveel mogelijk de situatie omschrijven, die aanleiding is tot de klacht. 3. Indien klager meent, dat niet of niet voldoende genoegdoening is gegeven over de ingediende klacht kan hij/zij schriftelijk in beroep gaan bij het bestuur aan het adres van de coördinator. 4. Wanneer een vrijwilliger bezwaren heeft tegen de handelwijze van een door hem/haar vervoerde klant kan ook de vrijwilliger een klacht indienen bij het bestuur, overeenkomstig het gestelde onder punt 3. 5. Voor de behandeling van klachten wijst het bestuur de voorzitter en de penningmeester en afhankelijk van de aard van de klacht, nog een derde bestuurslid aan, om een onderzoek te doen. In ieder geval zullen de klager en de coördinator worden gehoord. 6. Zo mogelijk binnen 14 dagen – en uiterlijk binnen dertig dagen – na ontvangst van de klacht zal een uitspraak worden gedaan en beide betrokkenen schriftelijk mededeling worden gedaan van de mening van het bestuur. 7. Indien uit de ingediende klacht blijkt, dat de klant financieel is gedupeerd, zal tevens door het bestuur een uitspraak worden gedaan over een mogelijke tegemoetkoming in de gelede schade. 8. De uitspraak van het bestuur is bindend. De afhandeling van het beroep zal in de eerstvolgende bestuursvergadering worden besproken.

N NIEUWSBRIEF Het Bestuur verzorgt en verzend, aan alle vrijwilligers van Rolmobiel, een aantal maal per jaar een digitale nieuwsbrief met belangrijke nieuws en mededelingen. R Roken Het is NIET toegestaan om zowel binnen het gebouw en het kantoor waarin Rolmobiel gehuisvest is, als in de bus te roken.

1 Online Touch

Index

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
Home


You need flash player to view this online publication