AUGUSTUS Transporteursbijeenkomst Geslaagde bijeenkomst voor onze transporteurs met als doel om te werken aan onze duurzame relatie en een groenere toekomst. Bekijk de aftermovie op onze website: https://www.royallemkes.nl/nl/ ons-bedrijf/videos/ Interne inspiratiesessie Drie keer per jaar organiseren wij inspiratiesessies. Hierbij nodigen wij externe sprekers uit die ons inspireren. Dit keer gaven we onder meer het woord aan Bloemenbureau Holland en online platform & influencer Roomed. SEPTEMBER uurzame Donderdag We organiseren dit event om onze medewerkers en relaties bewust te maken van de impact die wij hebben op de wereld. Drie bevlogen sprekers – Reinier van den Berg (meteoroloog), Harmen Spek (Plastic Soup Foundation) en Ruud Koornstra (de eerste Nationale Energiecommissaris) – inspireerden met hun verhalen en hebben alle aanwezigen aan het denken gezet. OKTOBER Vitaliteitsscan 70 procent van de medewerkers nam deel aan de vitaliteitsscan om inzicht te krijgen in hun persoonlijke gezondheid. 10