Duurzame inzetbaarheid De OR heeft zich in het tweede gedeelte van dit jaar verdiept in duurzame inzetbaarheid. Duurzame inzetbaarheid is een paraplu-begrip waaronder veel zaken vallen die voor de OR van groot belang zijn, zoals werving en selectie, tevredenheid van medewerkers, werkdruk en scholing. De studiedagen van de OR hebben dan ook in het teken gestaan van dit onderwerp. Meerjarenbeleid (financiën) Wat betreft het meerjarenbeleid heeft de OR zich in 2017 voornamelijk beziggehouden met financiën. De leden van de OR hebben hiertoe een financiële training gevolgd en vragen gesteld naar aanleiding van het financieel jaarverslag. De OR heeft gesproken met de accountant waarbij aandacht is besteed aan het financieel beleid van de stichting en het volgen van de relevante procedures. Ook is met de controller gesproken over het beleid omtrent de werkkostenregeling, resulterend in een netto-uitkering aan alle werknemers. 31