37

Partners in kwaliteit ‘Mosa staat bekend als leverancier in het hogere segment, maar we begeven ons eveneens in het middensegment en wanneer de kwantiteit toereikend is, ook in de lagere prijssegmenten. We zijn een high-end merk, waar de toegevoegde waarde niet zozeer in de prijs zit, maar vooral ook in kwaliteit, duurzaamheid, zekerheid en service. In TGLS vinden we daarin een gelijkwaardige partner. Allebei willen we een perfect stuk werk afleveren. Puur vanuit de passie voor het keramisch product maken we een mooie vloer of wand. Die passie is ons vertrekpunt. En die weg leidt naar het beste resultaat.’ Bijenkorf Amsterdam ‘Een goed voorbeeld van een project waar onze samenwerking echt van toegevoegde waarde bleek, was de eerste etage van de Bijenkorf in Amsterdam. Hier liepen we tegen behoorlijke technische complicaties aan en dreigden we de planning niet te halen. Maar door creatief te werk te gaan en alle zeilen bij te zetten, op alle fronten met elkaar mee te denken en volledig als partners te werken, heeft de opdrachtgever helemaal geen last gehad van de complicaties. Sterker: we hebben meer gedaan dan in de planning stond. Joop Goedhart, de projectleider van TGLS, was daarin onmisbaar. Het voegsel tussen de tegels, zeg maar. Dag en nacht bekommerde hij zich om het project en mede door hem ligt alles op zijn plek en hebben we een meer dan tevreden opdrachtgever. Het is bijzonder hoe TGLS het telkens weer voor elkaar krijgt bewonderenswaardig goede mensen neer te zetten.’ Ultieme tegeltevredenheid ‘Is de klant tevreden? Dan volgt een vette high five en focussen we ons weer op het volgende project, waar we dan waarschijnlijk alweer een tijdje middenin zitten. Terugkijkend op onze gezamenlijke projecten kunnen we wel stellen dat ons trackrecord echt heel goed is. Met alleen maar tevreden opdrachtgevers. Meer dan tevreden zelfs. En daar streven we naar. Dat méér. Dat wow-effect. De ultieme tegeltevredenheid. Klanten vragen ons terug omdat alles gesmeerd loopt, we goed inspelen op het proces van de opdrachtgever, en omdat alles naadloos op elkaar aansluit.’ ‘Allebei willen we een perfect stuk werk afleveren. Puur vanuit de passie voor het keramisch product maken we een mooie vloer of wand. Die passie is ons vertrekpunt. En die weg leidt naar het beste resultaat.’

38 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication