3

Het merk Yon-ka Sinds 1954 pioniers in aromatherapie met een passie voor de therapeutische eigenschappen van planten van over de hele wereld. De Multaler Laboratories creëren de Yon-Ka fyto-aromatische behandelingen, die de kracht van de natuur gebruiken in sensorische en deskundige formules, met een bewezen werkzaamheid en zichtbare resultaten. De Yon-Ka-belevenis Bij Yon-Ka zijn wij ervan overtuigd dat schoonheid schuilt in fysieke en mentale harmonie. We ontwikkelen elke behandeling als een unieke, multi-zintuiglijke en diep persoonlijke ervaring. De geest wordt gerevitaliseerd en opnieuw verbonden met het lichaam, het bevrijdt het van spanning en laat ons het plezier van het leven herontdekken. Yon-Ka Quintessence Deze visie van de holistische schoonheid, keert terug naar de basis van welzijn, deze wordt vastgelegd door de QUINTESSENCE, ons hoofdingrediënt en exclusief complex met 5 essentiële oliën (lavendel, geranium, rozemarijn, cipres en tijm), die centraal staan in onze behandelingen en producten voor zowel het gezicht als het lichaam. Dit actieve en synergetisch ingrediënt combineert dermatologische effectiviteit met olfactieve en multi-sensorische voordelen om bij te dragen aan het grotere welzijn en de algehele balans van elke persoon. Yon-Ka’s betrokkenheid Als Frans familiebedrijf is Yon-Ka trots op zijn betrokkenheid in een eco- vriendelijke verantwoorde ontwikkeling en productie van alle producten in Frankrijk. Uitgevoerd met het grootste respect voor de natuur en voor degenen die onze kostbare planten kweken en oogsten. Sinds 2014 steunt Yon-Ka “Un toit pour les abeilles”, een organisatie die zich inzet voor de bescherming van de bijen. Bijen zijn van gigantisch belang voor het ecologisch evenwicht, maar hun populatie is ernstig bedreigd. Zo werden mede dankzij de steun van het merk Yon-Ka in de Haute Provence bijenkorven geïnstalleerd. Tegenwoordig hebben meer dan 6000 schoonheidsprofessionals over de hele wereld gekozen om Yon-Ka’s ervaring met fyto-aromatische huidverzorging met u te delen. 3

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication