25

 ONLINE De agrarische wereld binnen handbereik Hoewel soms wordt beweerd dat de agrarische sector traditioneel is, kunnen wij je garanderen dat boeren online hartstikke actief zijn. Van Melkvee tot Akkerwijzer, van Veldpost tot Stal & Akker: niet voor niets maken al onze mediamerken de afgelopen jaren ook online een stabiele groei door. Online biedt je tal van mogelijkheden om in contact te komen met je doelgroep. Belangrijker dan ooit is communicatie die jouw ideale klant echt verder helpt. Als je dat lukt, kun jij de hele agrarische wereld bereiken. Jij ligt praktisch in de hand van jouw klant Elke keer als een boer zijn telefoon pakt, heb jij de kans om met hem of haar te communiceren. Ongeacht of ze jou kennen of niet. Met onze mediamerken bereiken wij de hele sector. Ongeveer de helft van ons verkeer komt via Direct Traffic: mensen die direct de url van het mediamerk in het adresbalk intikken. Dat betekent dat onze merken, zoals Akkerwijzer, Pluimveeweb en Agraaf, opgeslagen zijn in het brein van de boeren. Zij komen dagelijks bij ons en weten precies wie wij zijn. Daarnaast komt nog zo’n 25 procent via zoekresultaten. Dat betekent dat we waardevolle content plaatsen, die ook ruim na de publicatiedatum nog steeds bekeken wordt. We hebben dan ook een goede SEO-waarde, waar jij op kunt meeliften. Wil jij weten hoe je mee kunt liften? 25

26 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication