24

leervormen in een organisatie Personeel Individueel leren Individuele bekwaamheid Opleiding & training Kennis overdracht Vakgericht Functiegericht Persoonlijke ontwikkeling Docenten & trainers Informeel leren Kennis verzamelen Aantoonbaar maken van kwaliteiten (Digitaal) portfolio Organisatie Organisatie leren Collectieve bekwaamheid Leerwerktrajecten Kennis delen Werkproces/ werkcontext is het uitgangspunt* Procesbegeleiders & inhoudsdeskundigen Ten behoeve van: Persoonlijk functioneren Talentontwikkeling Loopbaan/employability Ten behoeve van: Verbeteren Going Concern Onderzoekend leren Kennis creëren Oplossingen voor organisatie of maatschappelijke vraagstukken Facilitatoren Ten behoeve van: Vernieuwen organisatie *expliciteren, samenwerken, implementeren, concretiseren, verbeteren Hank Kune is gespecialiseerd in het initiëren en vormgeven van innovatieprocessen. Zo is hij direct betrokken geweest bij de totstandkoming en doorontwikkeling van diverse future centers wereldwijd. In Nederland onder ander bij het future center van Rijkwaterstaat. In In de podcast vertelt hij zijn bevlogen verhaal waarin ‘kennis creatie’ centraal staat. Met als doel te komen tot oplossingen voor lastige (maatschappelijke) vraagstukken. En met tips hoe je deze vorm van leren ook kunt toepassen in je eigen organisatie. 24

25 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication