74

INTERVIEW dan de productkennis. Dat laatste valt te leren, het eerste niet. Je moet bij ons bereid zijn hard te werken en ook voor een goede sfeer zorgen, dan zit je gebeiteld. Gelukkig blijft ons personeel vaak langere tijd, dus ergens doen we het goed.’ Wat is jouw drive? ‘De persoonlijke groei in mijn werk. Ik maak steeds meer stappen en wil dat blijven doen. Je moet uitdaging houden en blijven groeien. Taken en verantwoordelijkheden erbij, maar ook vaardigheden blijven bijscholen in management en leidinggeven bijvoorbeeld. Mijn drive voor de organisatie is om het te blijven upscalen: niet alleen in grootte, maar ook in kwaliteit. Meest memorabele moment? ‘Het wegvallen van Jon en Wouter. Daar kan ik kort over zijn, dit had een grote impact.’ Typisch Van der Wal voor jou? ‘Alles is maatwerk, niks standaard. Dat maakt ons uniek!’  Markiezen aan de ’s Gravelandseweg 46a-d in Hilversum Hotel Lapershoek Hilversum Sposa Bella, Koninginneweg Hilversum RTL studio, Franciscusweg Hilversum 70

75 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication