111

Een heldere aanpak DIT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN In onze showrooms laten we je graag zien welke producten er allemaal zijn, maar vaak kunnen we ook al bepalen wat voor jouw situatie technisch gezien de beste oplossing is. Om er zeker van te zijn dat producten ook daadwerkelijk geplaatst kunnen worden, komt één van onze adviseurs eerst bij je thuis om alles op te meten. We leveren onze producten altijd tiptop af, zodat je er geen omkijken meer naar hebt. Niet voor niets geven onze klanten ons een hoog cijfer voor klanttevredenheid! Dit is wat je van ons mag verwachten: STAP 1: AKKOORD OFFERTE EN ONTVANGEN VAN DE OPDRACHTBEVESTIGING Nadat je akkoord hebt gegeven op onze offerte en alles bij je thuis is ingemeten, ontvang je binnen enkele dagen de opdrachtbevestiging met de (betalings)voorwaarden en een overzicht van alle producten die onze bestelafdeling voor je heeft gecontroleerd en in bestelling gezet. Heb je toch nog vragen of opmerkingen? Meld ze direct zodat wij tijdig actie kunnen ondernemen. STAP 2: PRODUCTIE Jouw bestelling wordt nu volledig naar je wensen op maat gemaakt. Je vindt de geschatte levertijd op de opdrachtbevestiging. Mocht die door onvoorziene omstandigheden uitlopen, dan informeren we je meteen. Maar uiteraard zetten we alles op alles om vertraging te voorkomen! STAP 3: INPLANNEN MONTAGE Zodra je bestelling bij ons binnen is, bellen we je om een montagedag en -tijd af te spreken. Ben je aan het verbouwen of ga je verhuizen? In overleg kunnen we ook van tevoren een datum inplannen, zodat alles volgens planning verloopt. STAP 4: MONTEREN Op het afgesproken tijdstip komen onze monteurs alles monteren. Zij geven uitleg over de werking van je producten en gaan pas weg als alles keurig gemonteerd en opgeruimd is. STAP 5: SERVICE EN GARANTIE Je krijgt altijd 5 jaar garantie op producten en montage, en 7 jaar op alle buitenzonwering. Zo kom je niet voor onvoorziene kosten te staan. Uiteraard blijven we ook na de garantieperiode met je meedenken over de juiste oplossing bij eventuele schade of reparatieverzoeken.

112 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication