24

Werkgroepen zijn in het leven geroepen om een met een groep leden een marktbewerkingsstrategie te bepalen of om gezamenlijke een bepaalde uitdaging op te lossen door de kennis en kunde te bundelen waardoor er synergie ontstaat. Ook kan het zijn dat men gezamenlijk een markt verder in kaart wil brengen om te kijken waar er mogelijkheden zijn voor business. De werkgroep richt zich specifiek op een programma. Stuurgroep wordt gevormd door de premium leden van AYOP. Deze groep biedt extra brainpower en ogen en oren in de markt. Ze adviseren het bestuur op regelmatige basis en denken mee over de te varen koers. Lidmaatschappen van andere verenigingen of organisaties om kennis en informatie op te halen die relevant is voor onze leden. Daarnaast kan een lidmaatschap een strategisch belang dienen. Tenslotte kan het bij opkomende markten, nieuwe technologieën of nieuwe ontwikkelingen waardevol zijn om een marktrapport of scan uit te laten voeren. Hiermee kunnen we kennis en informatie ontsluiten richting de leden. Op de volgende pagina’s per activiteit een korte omschrijving van de beoogde impact. 24 JAARPLAN 2021

25 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication