CONTROLE VAN DE BEVOEGDHEID VAN EEN MACHINIST VAN EEN PASSAGIERSTREIN. POPULAIR GEZEGD: EEN CHECK OF DE MACHINIST ZIJN ‘RIJBEWIJS’ BIJ ZICH HEEFT ÉN KAN TONEN. IN DE CABINE BEKIJK IK NOG WAT ANDERE PAPIEREN, ONDER MEER OM TE ZIEN OF DE MACHINIST VOLDOENDE KENNIS HEEFT VAN MATERIEEL EN INFRASTRUCTUUR. STAANDE NAAST EEN REIZIGERSTREIN BEOORDEEL IK OF DE CONDUCTEUR ZIJN VERTREKPROCES GOED UITVOERT. HEEFT DE CONDUCTEUR ZICHT OP ALLE DEUREN? DAN VOLGT HET FLUITSIGNAAL EN SLUITEN DE DEUREN. DE CONDUCTEUR KIJKT OF DIE GESLOTEN ZIJN EN ER NIETS TUSSEN ZIT. ALS LAATSTE HANDELING SLUIT HIJ ZIJN EIGEN DEUR. ‘ Ik hou echt van techniek’ IN DE LOOP VAN DE WERKDAG VERZAMEL IK VEEL INFORMATIE. DIE MOET INGEVOERD WORDEN IN DE DAARVOOR BESTEMDE ADMINISTRATIEVE SYSTEMEN. OP ZO’N KANTOORDAGJE KAN IK GELIJK MET COLLEGA’S BIJPRATEN. 23 JONG&AMBTENAAR
24 Online Touch Home