Nico, welkom bij Carefos! Hoe bevalt het tot nu toe? “Ja, dankjewel. Het is nog allemaal zo pril dat we nog niet zo veel verschil hebben gemerkt. Maar het is wel mooi dat iedereen er zo positief in staat en dat we overal enthousiast worden ontvangen.” Waarom hebben jullie ervoor gekozen om aan te sluiten bij Carefos? “Door ons aan te sluiten bij Carefos kunnen we het merk Infinity Repair verder uitbouwen en het bedrijf verder professionaliseren. Zo kunnen we nu én in de toekomst de vraag naar onze slimme, duurzame oplossingen blijven beantwoorden.” Hoe is het jaar 2024 voor jullie geweest? “Goed. We bestaan met Infinity Repair sinds 2016. Het is heel mooi om te zien dat we zo langzamerhand als merk echt op de kaart komen te staan. We merken dit jaar steeds meer dat woningcorporaties bijvoorbeeld nu zelf om ons product vragen en om een samenwerking met ons. Onbekendheid en onwetendheid slaat om in een voorkeurspositie! Dat geldt ook voor de samenwerkende partners zoals PPGSigma, Saint-Gobain Glass en BUVA. Allemaal gerespecteerde merken die juist met ons hun marktpropositie willen verbeteren.” “Ik hoop dan ook dat we komend jaar nog meer grote partijen kunnen adviseren en helpen. We hebben in ieder geval al een heleboel mooie projecten op de planning staan voor 2025, dus ik heb er alle vertrouwen in dat we er een mooi jaar van gaan maken!” Wat was het mooiste project dat jullie dit jaar hebben gedaan? “Dat zijn toch wel Utrecht, Sassenheim en Hulst. Al deze projecten waren voor woningcorporaties die bewust kiezen voor onze duurzame en circulaire aanpak, die ook nog eens een financiële besparing oplevert. We hebben hele positieve reacties gehad, zeker ook van de bewoners. En daar doe je het natuurlijk uiteindelijk allemaal voor: zodat mensen (weer) fijn in hun huis kunnen wonen.” Dankzij de oplossing van Infinity Repair hoeft alleen het aangetaste deel van het kozijn te worden vervangen. DE KRACHT VAN SAMEN / 23.
24 Online Touch Home