3

Samenwerken In onze wereld draait het om teamprestaties, samen ergens voor gaan. Om die reden organiseerden we een ‘trialoog’ met medewerkers, opdrachtgevers én eindgebruikers. Belangrijkste thema’s bleken duurzaam, verbindend, divers en digitaal. Onze strategie van Customer intimacy heeft baat bij goede verbindingen tussen medewerkers, met ketenpartners en uiteraard met onze opdrachtgevers. Heilijgers ziet grote synergie in een sterke samenwerking van onze labels bouw en projectontwikkeling. Elke medewerker verdient een inspirerende werkomgeving. Samenwerking én betrokkenheid. De voorwaarden creëren voor een zelflerende organisatie. Klimaat intelligent ondernemen Wij kijken vooruit en zien andere tijden. Bouwen voor toekomstige generaties betekent duurzamer, groener en zuiniger. Dat roept de vraag op: hoe zit het met onze ecologische footprint? In ons bouwproces gebruiken wij steeds vaker duurzame bouwmaterialen. Door de toepassing van onder meer een zeer isolerende schil, duurzame energie en een innovatieve installaties voldoen onze woningen aan de hoogste normen voor duurzaamheid. Dat beweegt zich naar gasloos en zelfvoorzienend. Ook kijken we integraal naar grondstoffen, hergebruik en zero waste. Circulaire processen worden de norm. ‘De belangstelling voor circulaire processen groeit. We gaan naar gasloos en zelfvoorzienend.’ Nieuwe technologieën De toekomst vraag om nieuwe technologieën. We kijken over de grenzen van wat mogelijk is en ontdekken nieuwe mogelijkheden. Zo blijft Heilijgers innoveren met het Heilijgers Woningconcept. Via energieneutraal naar volledig zelfvoorzienend. Moderne technologie heeft ons vak structureel veranderd en verbeterd. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van e-marketing, virtual reality, het Bouw Informatie Model (BIM) en gebouwbeheersystemen ziet de wereld van ‘ontwikkelen, bouwen, beheren en renoveren’ er vandaag en morgen toch aanmerkelijk anders uit dan gisteren. 3

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication