9

Een klant, da’s interessant Verbouw Mondriaanhuis Amersfoort Individualisering en diversiteit in klantvragen zijn geen ongewoon fenomeen. Sterker, daar handelen we al jaren naar. Klantgerichtheid gaat er bij ons niet om hóe wij producten afzetten maar om wélke producten onze klant vragen. We noemen dit customer intimacy. Echte behoeftes, echte mensen. Blijven zien waar het om draait en waar we het voor doen, daar gaat het om! Wij onderscheiden ons zowel van bedrijven met een productgerichte benadering (standaardisatie) als van bedrijven met een strategie als cost leader, soms zelfs onder kostprijs. Ons uitgangspunt is maximale kwaliteit met een scherpe prijs. Het blijkt een succesvolle aanpak, die leidt het tot hoge klanttevredenheid en een heldere signatuur. Ook de branche ziet dat zo. In 2017 is onze klanttevredenheidsscore een 7,6 en daarmee scoren wij een toppositie bij de beste bouwers van Nederland. Onze werkwijze vraagt niet om kwantitatieve groei maar om het verbreden en verdiepen van onze klantengroep. De waarde die wij hierin opbouwen, straalt af op ons merk. Steeds meer marktpartijen, instanties en consumenten leren ons echt kennen. Ook zijn wij met behulp van e-marketing en uitgekiende communicatie telkens bij de juiste partijen in beeld. Door een consistente boodschap en een consequente uitleg en profilering van onze projecten en diensten wekken wij reële verwachtingen. Die wij die tijdens de uitvoering steevast trachten te overtreffen. 9

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication