10

Niels Baldwin, Martijn Bosch, Jesse Dercks, Ramon Onck Eco&Wildlife "Omdat wij alle vier een grote passie voor reizen hebben wilden wij een bedrijf op de markt zetten dat zich bezighoudt met het organiseren van reizen d.m.v. een interactieve reis-app. Wij willen met CultiTravel een vrij nieuwe manier van reizen introduceren.Wij zijn ervan overtuigd dat tegenwoordig niet iedereen meer op een gids zit te wachten tijdens hun steden trip. Wij als CultiTravel haken hier mooi op in met onze eigen App." ONS VERDIENMODEL Een abonnementsmodel is ons verdienmodel, De consument schaft de app tegen betaling aan. De betaling gebeurt automatisch zodra de consument een stedentrip bij ons boekt. Omdat de consument zich op de app abonneert, kunnen wij klaar staan om de gebruikersvriendelijkheid van de app te kunnen garanderen. Veiligheid en gebruiksvriendelijkheid staan erg hoog in het vaandel bij ons en zo kunnen wij onze klanten een veilige en speelse nieuwe belevenis garanderen op het gebied van belevingsreizen. ONS BEDRIJF Het reizen kan soms toch nog als erg omslachtig worden ervaren door de consument door alle moderne technologie. Wij denken dat je met alle luxe waarover we nu beschikken, ook op een eenvoudige manier dezelfde creatieve resultaten kunt bereiken. Zo komen wij met een handige app die het reizen een stuk vrijer maakt. Wij bieden reizen aan die de klant kan ondernemen met behulp van een app die activiteiten in de buurt weergeeft .De app die je je gang laat gaan, inplaats van dat je een gids moet volgen. Alle actuele activiteiten op die plaats en op dat moment worden d.m.v. deze app weergegeven. Wij denken dat dit een succes gaat worden omdat we merken dat men tegenwoordig toch vaak geld wil uitgeven voor een stedentrip en altijd op zoek is naar een nieuwe uitdaging.Tegenwoordig zie je dat de toerismebranche steeds meer gebruik gaat maken van het internet en reis-apps. Dit allemaal om de consument te voorzien van genoeg informatie tijdens hun reis of stedentrip. Deze informatie moet makkelijk toegankelijk zijn voor jong en oud. We zullen de gemiddelde burger van een welvaartsmaatschappij aanspreken. En iedereen die hier tijd en geld in wil steken en de behoefte heeft om iets nieuws te ondernemen. (Avontuurlijke reislustige doelgroep van jong tot oud.)

11 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication