4

FUTURE Continueren @ vernieuwen een blik op de toekomst Door technologische ontwikkelingen verandert onze wereld in een snel tempo. Momenteel horen we en denken we na over de impact van 5G, big data, on-demand everything, zelfrijdende auto’s, Deep Learning, Internet of Things, virtual en augmented reality, kunstmatige intelligentie en geavanceerde robotica en hoe deze fenomenen ons dagelijks leven veranderen. Hopelijk ten goede. Maar wat betekent deze opsomming voor ons, bedrijven actief in de promotionele markt? Hoe gaan we om met de veranderingen die klaarstaan om door te breken, en hoe zal dit ons vak verder beïnvloeden? Een goed voorbeeld: Het is slechts tien jaar geleden dat de eerste iPhone gelanceerd werd. Nu gaan we wereldwijd richting 4,7 miljard gebruikers van mobiele apparaten. Deze snelle uitbreiding van technologie creëert veel kansen, veranderingen en uitdagingen voor zowel de consument en natuurlijk onze marketing- en promotiesector. Innovatie, kwaliteit en voorloper zijn in de markt is een van onze voornaamste doelstellingen. Wij zijn continu op zoek naar de beste producten en mogelijkheden voor onze klanten. Constant vragen we onszelf af wat het “beste” voor een klant dan wel is? Wij geloven dat door in contact te zijn met elkaar en te innoveren, wij beter in staat zijn om samen de doelstellingen te behalen om verdomd goede promotionele gadgets te leveren, gadgets die door de gebruikers gebruikt en gewaardeerd worden. Onze focus en missie is in contact blijven, innoveren, aan de eisen blijven voldoen, concurreren, up to date zijn, samenwerken en elkaars doelstellingen begrijpen terwijl we samen een duidelijke boodschap naar de markt overbrengen. We hebben dit magazine ‘ContiNew’ een jaar of 10 geleden voor het eerst uitgegeven waarbij de naam linkt naar continuïteit in innovatie en kwaliteit, iets waar we nu we 25 jaar bestaan best trots op zijn. De andere focus in dit tijdschrift ligt op ‘NEW’. Wij streven ernaar om op de komende pagina’s zowel nieuwe producten te tonen, updates over nieuwe technologieën te geven en te laten inzien hoe deze onze sector kunnen beïnvloeden. Denk aan 3D-printen; dit fenomeen is niet nieuw meer, maar zeker niet mainstream. Door de technologische vooruitgang op dit gebied kent 3D-printen wel steeds meer toepassingen, waardoor het steeds breder inzetbaar wordt. In een snel veranderende “promotionele” wereld, blijven wij naar voren kijken om de nieuwe trends zo snel mogelijk aan te kunnen bieden. Bedankt voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben gehad de afgelopen jaren. Op naar een volgende 25 jaar van samenwerking en verrassende projecten. Oscar

5 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication