Missie, Visie en uitgangspunten Stichting Koninklijke Defensiemusea Bestuursverslag 1. Bericht van de Raad van Toezicht 2. Voorwoord Algemeen Directeur 3. Publieksbereik Presentaties en Tentoonstellingen in 2018 Evenementen Educatie Marketing en Communicatie 4. Collectie 5. Personeel en Organisatie 6. Zakelijk beleid Privacyy Risicomanagement 7. Toekomst 8. Prestatieverantwoording en kerncijfers Jaarrekening 9. Balans 10. Exploitatierekening 11. Toelichting op de jaarrekening 12. Toelichting op de onderscheiden posten van de balans 13. Niet in balans opgenomen rechten en verplichtingen 14. Toelichting op de onderscheiden posten van de exploitatierekening 15. Overige toelichtingen 16. Ondertekening van de jaarrekening Overige gegevens 17. Controleverklaring van de onafhankelijke accountant Bijlagen 18. Nevenfuncties leden van de Raad van Toezicht 19. Organogram Stichting Koninklijke Defensiemusea Samenstelling Managementteam Samenstelling Ondernemingsraad 20. Overzicht Collectieaanwinsten NMM 21. Overzicht Collectieaanwinsten Marinemuseum 22. Overzicht Collectieaanwinsten Mariniersmuseum 23. Overzicht Collectieaanwinsten Marechausseemuseum 24. Overzicht uitgaande bruiklenen NMM 25. Overzicht uitgaande bruiklenen Marinemuseum 26. Overzicht uitgaande bruiklenen Mariniersmuseum 27. Overzicht uitgaande bruiklenen Marechausseemuseum 84 88 94 96 97 99 126 130 43 44 48 50 53 57 63 65 77 78 79 81 83 24 33 37 3 7 9