19

City Centrumbon, Nationale Bioscoopbon (alleen voor film) of Schalmcadeaubon. Is er nog een restantbedrag over bij inleveren, dan krijgt u geld terug. Daarnaast kunt u betalen met de Podiumcadeaukaart (theater), de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart en de Digitale Bioscoopbon (film). Dit zijn pasjes waar een tegoed op staat. Stuur pasjes nooit naar ons op. U kunt de kaarten kopen (alleen de Podiumcadeaukaart en de Digitale Bioscoopbon) en verzilveren aan de balie van de theaterkassa. BETAAL IK EXTRA KOSTEN ALS IK THEATERKAARTEN KOOP? Vanaf seizoen 2019-2020 zijn de servicekosten inbegrepen. U betaalt dus geen extra kosten meer met uitzondering van de verzendkosten. Wilt u uw tickets thuisgestuurd krijgen dan betaalt u € 2,50 verzendkosten. Het verzenden van e-tickets is kostenloos. WAT ZIJN E-TICKETS? Als u kaarten via internet koopt, heeft u de mogelijkheid te kiezen voor een elektronisch plaatsbewijs: een e-ticket. U ontvangt dan na betaling een e-mail met PDF-bijlage. Hierin vindt u al uw entreekaarten. U kunt deze printen of op uw mobiel laten zien in het theater. U hoeft dus niets meer in te wisselen bij de theaterkassa. Let op: 1 stoel = 1 pagina! IK HEB 2 KAARTJES GEKOCHT MET STOELNUMMERS 18 EN 20. ZITTEN WE NU WEL NAAST ELKAAR? U zit zeker naast elkaar. De grote theaterzaal van De Schalm is wat stoelnummers betreft (zoals veel theaters) ingedeeld in even en oneven nummers. Elke rij begint met oneven nummers aan de rechterkant (1,3,5, etc) en even nummers aan de linkerkant (2,4,6, etc). WAT HOUDT EEN VOORSTELLING MET STAANPLAATSEN IN? Bij een beperkt aantal voorstellingen wordt de zaaltribune ingeschoven, waarmee staanplaatsen ontstaan. U vindt dit in de brochure terug bij de desbetreffende voorstellingen. Als het balkon in de grote zaal niet open gaat, betekent dit dat u bij deze voorstelling dus alleen kunt staan. Als het balkon wel open gaat, kunt u kiezen voor zitplaatsen op deze plek. Dit wordt dan duidelijk bij die voorstelling aangegeven. Bij het inschuiven van de tribune in de Lindenzaal vervallen altijd alle zitplaatsen. ZIJN ER STOELVERHOGERS? Ja, bij alle jeugdvoorstellingen kunt u gebruik maken van stoelverhogers voor uw kinderen. U vindt deze stoelverhogers bij de zaalingangen. IK BEN SLECHTHOREND. HOE KAN IK TOCH DE VOORSTELLING GOED BELUISTEREN? Theater de Schalm beschikt over geluidsversterkende apparatuur, werkende via FM-apparatuur, van het merk Phonak. Deze apparatuur is in de grote zaal én Lindenzaal te gebruiken en verkrijgbaar in de garderobe. U kunt hier kosteloos gebruik van maken. Na afloop van de voorstelling levert u de apparatuur weer in bij de garderobe. WAAR KAN IK DE EINDTIJDEN VAN THEATERVOORSTELLINGEN VINDEN? De eindtijden van theatervoorstellingen vindt u bij binnenkomst in het theater op de avond zelf. Het staat tevens in de infomail, die De Schalm een paar dagen voorafgaand aan de theatervoorstelling verstuurt (als uw e-mailadres bij ons bekend is). Uiteraard kunt u ook altijd bellen met de theaterkassa hierover. VOORSTELLING UITVERKOCHT EN IK WIL TOCH GAAN. WAT KAN IK DOEN? Op het moment dat u reserveert en de voorstelling is uitverkocht, kunt u zich inschrijven voor de wachtlijst via e-mail reserveringen@deschalm.com (niet online). Mochten er nog plaatsen vrijkomen, dan nemen wij telefonisch contact met u op (we spreken geen voicemail in en sturen geen e-mail). Hierbij houden we geen rekening met antwoordapparaten en voicemail. Geef dus het telefoonnummer aan ons door waarop u het best te bereiken bent. ANNULEREN / RUILEN Kaarten voor theatervoorstellingen kunnen tot 1 week voor de voorstelling teruggebracht worden. Bij ziekte of andere onvoorziene omstandigheden binnen 1 week kunnen we helaas geen kaarten terugnemen. Voor geretourneerde kaarten ontvangt u een tegoedbon welke u weer kunt inleveren bij een volgende reservering. Voor deze service wordt € 2,- administratiekosten per kaart in rekening gebracht. Als u de kaarten ruilt voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen, betaalt u deze kosten niet. Wij geven geen geld terug. Tickets die via de Nationale Theaterkassa, Eventim of eventueel andere verkoopkanalen zijn gekocht kunnen wij niet retour nemen. Voor meer informatie over het annuleren van deze tickets verwijzen wij u naar de betreffende organisatie. WAT ALS EEN VOORSTELLING WORDT GEANNULEERD? Het theaterprogramma is onder voorbehoud. Indien een voorstelling wordt geannuleerd brengen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Bij annulering worden de kosten van uw theaterkaartje gerestitueerd. IK WIL VOOR DE VOORSTELLING GAAN ETEN, KAN DAT? Theater de Schalm beschikt over een inpandig restaurant, waar u voorafgaand aan de voorstelling (of bij een middagvoorstelling erna) kunt dineren. Het restaurant beschikt over een uitgebreide menukaart, en heeft daarnaast ook een Theatermenu. Dit is een wisselend keuzemenu van twee gangen, met de garantie dat u op tijd kunt aanschuiven bij de voorstelling. Reserveren is mogelijk via: 040-2541475 of info@burgemister.nl

20 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication