8

Informeren Goede informatievoorziening is een voorwaarde om de lokale culturele structuur te versterken. Meer informatie en publiciteit levert meer bezoekers op, zorgt voor minder overlap en meer samenwerking tussen culturele instellingen. We zetten in op meerdere fronten, bundelen waar het handig is en meten de resultaten. 3.1 Eén informatiepunt We streven naar één digitale informatiebron waarop inwoners voor deze onderwerpen alles kunnen vinden over culturele, cultuurhistorische of erfgoed evenementen van en binnen onze gemeente en omstreken. 3.2 Gemeentelijke website, krant en visitekaartje Op de gemeentelijke website richten we een plek in met actuele gemeentelijke informatie voor culturele aanbieders op het gebied van subsidies. Er is een aanspreekpunt en we zetten dit meer in de schijnwerpers. Daarnaast gebruiken we diverse sociale media voor actuele evenementen en delen van informatie. Tot slot zorgen we ervoor dat ons eigen visitekaartje voor informatie over cultuur (-historie), erfgoed, recreatie en toerisme en monumenten een eenduidige goed vindbare plek op onze website krijgen. 3.5 Percentage klanttevredenheid inwoners en culturele instellingen één informatiepunt We zorgen dat inwoners actuele informatie kunnen vinden over cultuur 8 We meten de resultaten ten aanzien van het informatiepunt vanaf 2019 en verbeteren waar nodig.

9 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication