13

KWALITEIT EN DESKUNDIGHEIDSBEVORDERING CVP WZD De werkgroep primair proces heeft zich opgemaakt voor de evaluatie. Alle tools worden in 2022 onder de loep genomen, geëvalueerd en waar nodig aangepast. De ontwikkeling van de opleiding tot CVP Wzd blijft dynamisch, er wordt continu ingespeeld op de actualiteit. De behoefte tot verdere deskundigheid voor het invullen van registratiepunten blijft groot. Verdere acties op het gebied van deskundigheidsbevordering: » Zorgstem en Quasir ontwikkelden een juridische verdiepingstraining waar CVP Wzd aan konden deelnemen. » De Landelijke Faciliteit organiseerde een themabijeenkomst over veiligheid. Alle CVP Wzd-aanbieders hebben veiligheidsprotocollen en zijn op dit onderwerp geschoold waardoor de veiligheid van de CVP Wzd goed onder de aandacht is. » De vier CVP Wzd-aanbieders organiseerden op 24 juni een landelijke studiemiddag voor alle CVP-en Wzd in Nederland. Tijdens deze eerste bijeenkomst is aandacht besteed aan de dilemma’s in het CVP-vak en zijn er good-practices over de locatiebezoeken uitgewisseld. » De Landelijke Faciliteit organiseerde in heel 2021 kick-off bijeenkomsten voor nieuwe collega’s CVP Wzd. » In samenwerking met de zorgkantoren en de Landelijke Faciliteit zijn twee webinars georganiseerd over de CVP Wzd voor inkopers van de zorgkantoren. METEN CLIËNTTEVREDENHEID De cliënttevredenheidsmeting is opgezet. De CVP Wzd-aanbieders doen dit gezamenlijk waardoor landelijk iedere cliënt of vertegenwoordiger dezelfde vragen krijgen. De vragenlijsten komen via een link, QR-code of papieren versie beschikbaar voor cliënten en vertegenwoordigers. 13

14 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication