20

Een gastvrije hotspot Midden in het centrum van Eindhoven staat onze Brandstore. Deze toegangspoort tot de stad is volledig in Eindhoven stijl. Hier is het merk Eindhoven voelbaar, kun je het zien en kopen. Steeds meer bezoekers weten de weg naar Brandstore Eindhoven te vinden. De unieke lijn met Eindhoven merchandise draagt daar zeker aan bij. Met name de caps zijn hardlopers. In 2015 zijn daar een aantal artikelen bijgekomen. Denk hierbij aan kleding en accessoires van het merk Eindhoven. Brandstore Eindhoven wijst je de weg In Brandstore Eindhoven zijn uiteraard ook de vertrouwde VVV-producten, zoals cadeaubonnen, souvenirs en fi ets- en wandelkaarten te koop. Verder is het mogelijk om een fi ets te huren om de stad te verkennen of eenvoudig vanaf het station bij een zakelijk afspraak te komen. Daarnaast kun je ook voor een groepsuitje nog steeds bij de Brandstore terecht. In 2015 zijn ongeveer 400 groepen (in totaal 11.490 personen) door Eindhoven begeleid door onze gidsen. Steeds meer groepen kiezen voor een uitgebreid programma, inclusief lunch, diner en overnachting. Zo zijn, in samenwerking met de introcommissie van de TU/e, 2.500 nieuwe studenten rondgeleid door Eindhoven. In 2016 gaan we aan de slag met programma’s met nog meer beleving. Beleef Brandstore 2.0 Ook in de Brandstore zelf was beleving key in 2015. Er is op diverse wijzen geëxperimenteerd om tot een Brandstore 2.0 te komen, waarbij we alle mentaliteitskenmerken van het merk zichtbaar en voelbaar hebben geëtaleerd. Zo is er tijdens It’s Fashion Weekend een mooie tentoonstelling ontstaan van Eindhoven Merkkleding. Tijdens Dutch Design Week en GLOW Eindhoven is het interieur aangepast en hebben we een bloggers hotspot in de winkel gehuisvest. Vanuit de digitale campagne ‘Get the buzz’ is real time verslag gedaan van alle activiteiten in de stad. Om een vloeiende samenwerking en natuurlijke overloop met de buren van Coffeelab UC te stimuleren, is er tijdelijk een koffi efi ets in de winkel geplaatst. Zo konden bezoekers zelf hun 20 EHV365 2015

21 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication