Vrijwilligers en stagiares In 2019 heeft de foundation wederom gebruik gemaakt van de enthousiaste inzet van vrijwilligers en stagiares. Beiden doen ongelooflijk belangrijk werk voor de foundation. Wij zijn hen dan ook dankbaar voor hun bijdrage. De vrijwilligers worden ingezet om te ondersteunen bij de activiteiten en evenementen van de foundation en een vaste vrijwilliger ondersteunt bij de administratie van de foundation. De stagiaires zijn zowel ingezet om projecten voor te bereiden, maar ook bij onze activiteiten en events. Het bestuur waardeert de inzet van haar onbezoldigde vrijwilligers en stagiaires. De foundation streeft er naar het vrijwilligers bestand uit te breiden en hoopt ook weer op de inzet van stagiaires de komende jaren. Het bestuur en directie kijken terug op een mooi jaar waarin de foundation, dankzij de steun van velen, mooie projecten en activiteiten heeft kunnen realiseren, waardoor we nog veel meer kids met een beperking een flinke dosis zelfvertrouwen hebben mee kunnen geven voor de toekomst. Tevens danken we ons eigen team aan medewerkers. Hun inzet en betrokkenheid werkt aanstekelijk op alle betrokkenen. In het jaarverslag leest u uitgebreid over onze inzet. Tenslotte hopen we ook volgens jaar weer op ieder steun en toewijding te mogen rekenen. Corona crisis Bij het schrijven van dit jaarverslag bevinden we ons middenin de Corona crisis. Voor de Foundation betekent dit dat alle projecten stilliggen: zowel de JOIN THE CLUB projecten bij de tennisverenigingen, de rondreizende expositie DURF TE DROMEN liggen stil en ook het Tenniskamp dat met Pinksteren zou plaatsvinden is uitgesteld. Alle medewerkers werken (voor zover mogelijk) thuis en zorgen ervoor dat ze meteen na de crisis de draad weer op kunnen pakken. Voor nu is het allerbelangrijkst dat iedereen zich aan de richtlijnen houdt en we er gezamenlijk voor zorgen dat Nederland weer zo snel mogelijk ‘veilig’ is. Financieel betekent het dat de Foundation indien nodig terug kan vallen op de continuïteitsreserve en we gaan er van uit dat de afspraken over reeds toegezegde donaties nagekomen worden. Meer dan ooit wensen we iedereen sterkte en een goede gezondheid toe! Namens het voltallige bestuur, Frans de Bruijn, penningmeester Jaarverslag 2019 18