Activiteiten i.s.m. andere foundations De Dirk Kuyt Kampioenendag is een sportfeest voor iedereen! En daar mogen wij, ook gezien onze samenwerking met de Dirk Kuyt Foundation, natuurlijk niet ontbreken. En dus waren we op 30 mei aanwezig in Noordwijk op de tennisbaan, zodat alle kids ook kennis konden maken met rolstoeltennis. En natuurlijk heeft Esther ook nog even een balletje geslagen met Dirk. De Sport Helpt Friends-dag op 2 juni was dag in het teken van kinderen met een (ernstige) ziekte of beperking. Een dag waarop het faciliteren en het stimuleren van sport en spel centraal staat, waarop de kinderen de mogelijkheid krijgen topsporters te ontmoeten en met hen te sporten. En dus gaven wij die dag rolstoeltennisclinics, gaf Esther tips en deelde super veel handtekeningen uit. De jaarlijkse Johan Cruyff Open Dag, dit jaar op 18 september, is altijd weer een feestje! Honderden kinderen, super veel bekende sporters en allerlei sportieve activiteiten! Ook wij waren er weer bij en dit jaar voor het eerst met twee tennisveldjes: een veldje voor ‘gewoon’ tennis en een veldje speciaal voor de rollers! Wij hebben weer genoten en zijn er volgend jaar zeker weer bij. Jaarverslag 2019 7