a ,lt il.te tttom thwiagahomen, het aappottt in lun xhootiaa; van hontaht Íu.aarl - leeil,ing - oudettt - |anlas 6EEIJ S?RAKE. Oe ,rpeate. oudata, ooh die wo,a^vd.n de hindelen need,s fu)ee laaa ru.ziehloà volgen, hennen nog níet eena de ntziebletaoa le.sl van lluu'n kind. - De nappo.\ter! van de l.ee.alingen, gealaagd ir llet eulutt jaarL notenleet, d,t.agen de meÍd,íng : " gao"t ove^ no!)L het 2de lot)t "; deze ge,*aagd in het troeede jaaa moe,ten he,t net een vaoagtehen ,stellzn. \lo.t atoa.t ett d.íe teeaÍ"ingen te doe.n ? lloevea aÍ.oan zij ín hu leaaen notenleQl ! Àan welb paogaama. beanrtnoondde het onde ,Licht ? Kunnen Eenezrutelijh vÍ".th doen a.n zo wlzt, hume-n zíj met de gelztegen ato$ met hatu op ,!uca.eÀ in een ds ds ! aat van een pth.eytde iwziehàckool t . " ,. ,, uaal.den frgatL cl«v" .kei+t zee), vfug; hzÍ rieute a&oaliaax t att nizt la*g ÍleuL olt zich acdtien. Noge,tijh hotr,,t daot thasra nag heÍ pubÍ.een v È".s eep- beacl,'íl$a.Bn le*lobaal bí! wegzna de hestind*ling vcn do- h.ta*lohsÍ.en in dz gzmeu,te*ehool van Ran»e|. ';lot e,i. ottb van zij, ruzi*tondwdcht b!"i!&t^p^eL\i taouusna da leugd lopniaa:l aan - beb-ilk ten an-Cer,e íén vc.rr. de be.í.angtljhaiz elenaltLti von onz,q izultt*tbelevi-*g en behoutit, oah ir, onzQ. modeÀrtz u,trgnleving, zi jn gt-ote be,tel-er,u; heÍ no.a,tt de veL jong.ín, titirL oi:zg en van anle"tte rruziehvu.enLgírzge.n - , mt*t de haaten dio- het geneenloboztuttt zieh vaa-tí d.a.Í otuLpaaícht 98"Í4ooAt. veidi(.rr?-tl xn vatLi,Sztl zel(a c-on betett aanengaan íu.aaen hét. lor,tttz nuziehondouiehÍ. ata du&anig ut Left geaÍ^uhtlllLe.er.de I llc'hacl- ldnLnÀttei-ít net begztelting en opvmq van de leettlingzr, en n.r,.t Ler uní[odn íeetpaogawrwt. gebaaeead op di.t van de zrhende muziekllhc.{en opdrtt de teeal,Lngen die he.í pnografl a" van d,í-t gwneeràe,t i jh ffeÀ^el.tÀ wziehonde,twí ! a volgden o{ nog zrÉ-Lo-n vo!-gen en drt Íen geíde w.L.ller,, wken in een voor.tlezeÍlR r ziehopleiCing , níet to.t lwr,- oni.stzltewiA noeten va,statelten da.t het v zij die ve del $tiJ,t en dit. ooh nog op Alíeen heÍ gerc.e.nÍebe.aiua han hietop tttttezloten joaen zouden hunnen geuzeat ziln en allea te he,ndoar, i.a, ltlat onze 6an6aqe betieót vttagen *4j tuiet betu dan een gaed gzotganls?.eid ondQnticht in notznÍ.eet opda,t wLj de leetLingen in optitra.le owttantigheden zouden lzunncn opvangen teneind.e hen ooh het beapele* v6.rc z?-t w,sieh.in lfuuneni tz bunnen a.anlexen. wij zijn dua o,Í.geÀzin,s PRLI ddÍ gewentelilb ntzíehonderuija zn wi.LLew helpen watt het nwg oi hail fis.al dan op vooawaande doà neheruíng gehoudqn woacit ne.t de. tehoathoningen die wi! ntlt dit arlLihLe hebben Dothíen ann tz toflen ïo.a,\ d,íe, miÍÀ t^b.t goede wil, zehaL riet onovs.^lzowliih z.iirl. Ao,tt dz beÍaohhu qeneeniil,í ihe buLnda2ieden. in het bizotrdett atÀ hen die teveu-li-d zijn ían onze latódle, de W dfnff"P oí,it itr/; u,an tQ rwhen' tie{at dtttusend' wa'aavoott
9 Online Touch Home